Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor ville det varme mit hjerte hvis i gad klikke "synes godt om" til billede nr. 6. http://www.facebook.com/photo.php?pid=7128934& id=274428200335&fbid=473125960335&ref=nf I skal melde jer ind i gruppen først.Jeg har ikke været aktiv på baby.dk i længe efterhånden, men kan oplyse jeg endelig har fået mig en SØD OG DEJLIG kæreste. Han er næsten færdiguddannet pædagog og Noah forguder ham helt vildt .Kunne være SÅ dejligt hvis jeg vandt gavekortet til hownice.dk på 500kr, så jeg kunne forkæle ham med sexet lingeri. Det er jo ikke fordi jeg er SÅ tilfreds med min krop efter graviditet og fødsel hvor jeg kom op og vejde 103kg, men vejer nu 72kg.. Jeg er SÅ stolt ! Synes jeg fortjener denne præmie *smiler* og håber i vil bakke mig op Mange roser og tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg rettede lige din overskrift til ung i stedet for und smukke
Jamen jeg hepper løs! Synes det er DEJLIGT med sådan en manse (for både dig og Noah ) og det er bare så vildt flot som du har tabt dig! Og det ser PISSE godt ud
Selvfølgelig skal du have noget læks frækt undertøj!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128