Ny-Gravid. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Ønskebaby25

Hej Piger.

Jeg fik de to gyldne streger på graviditetstesten i fredags. Jeg ringede til lægen for at bestille en tid, for at få det begræftet.

Jeg har fået en tid om en ca. en uge, men mit spørgsmål lyder så på om det er det man kalder 1. lægebesøg? Eller er det bare for at bekræfte om jeg er gravid og lægen så bare tager endnu en test? Jeg har taget test efterfølgende og de var bragende positive.  

Det er første-gangs gravid..  Jeg har sådan kunne regne mig frem til at jeg er 5+4 når jeg skal til lægen.

Bær over med mig hvis det er et "dumt" spørgsmål, men jeg er totalt grøn.   På forhånd tak for svar..

Ha en god dag allesammen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Mira0911

Ønskebaby25 skriver:

Hej Piger.

Jeg fik de to gyldne streger på graviditetstesten i fredags. Jeg ringede til lægen for at bestille en tid, for at få det begræftet.

Jeg har fået en tid om en ca. en uge, men mit spørgsmål lyder så på om det er det man kalder 1. lægebesøg? Eller er det bare for at bekræfte om jeg er gravid og lægen så bare tager endnu en test? Jeg har taget test efterfølgende og de var bragende positive.  

Det er første-gangs gravid..  Jeg har sådan kunne regne mig frem til at jeg er 5+4 når jeg skal til lægen.

Bær over med mig hvis det er et "dumt" spørgsmål, men jeg er totalt grøn.   På forhånd tak for svar..

Det er for at bekræfte at du er gravid - Du skal aflevere en urinprøve... ;) Synes en uge er længe at vente.. Jeg kunne komme til dagen efter jeg havde testet positivt... :)

Anmeld

19. september 2010

Mikkel's mor <3

Ønskebaby25 skriver:

Hej Piger.

Jeg gjorde det samme som dig altså ringede og fik en tid, til at få det bekræftet..
det fik jeg dog ikke, istedet lavede hun journal osv. så ved mig var det 1. lægebesøg.

Anmeld

19. september 2010