Hej hej,
Min kæreste og jeg vil gerne have et barn, men har ikke prøvet i ret lang tid. Min sidste mens begyndte d. 4. eller 5. september, og vi havde samleje d. 17. september. Nogen der kan hjælpe mig med om det er omkring ægløsningen, og hvor store chancerne er?
Hvornår kan jeg tidligst teste? Ved godt det med 1 dag efter forventet mens, men er der ikke mulighed for tidligere positiv test? Har jeg nemlig hørt 
Jeg har allerede tidligt haft meget luft i maven, og jeg snakker rigtig meget i forhold til hvad jeg normalt har
Kan det være et tegn på graviditet og i så fald vil det så forekomme så tidligt?
Jeg har haft en smule kvalme, og lidt mens-fornemmelse i maven, men ingen ømme bryster. Det kan jo sagtens være indbildning, for jeg tænker vitterligt på det 24/7. Og er det kun mig der er ved at blive vanvittig af at vente på at man kan teste?? Jeg bruger jo al min vågne tid på at tænke baby baby baby
Og selvom jeg prøver at tvinge mig selv til at tænke på noget andet, kommer tankerne tilbage rimelig hurtigt... Årh, altså!
Undskyld min lange beretning, men jeg ville blive glad og taknemmelig hvis I kunne hjælpe med nogle svar og evt. fortælle om jeres egne oplevelser?? 
Hilsen Trine
Anmeld