Så tror jeg han har lagt sig derned...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. september 2010

fit_fys

I går aftes lå min mand og jeg i sengen og snakkede. Lillemanden boksede lidt rundt i maven som sædvanlig. De sidste par dage har jeg mærket lidt ekstra til mit bækken i form af lidt ømhed og mens-agtige smerter.

Pludselig fik jeg lidt stærke mens-agtige smerter igen, det var som om den lille havde lagt sig ned i bækkenet og jeg kunne pludselig trække vejret meget bedre end jeg har kunne før. Jeg sagde til min mand: "Så, nu tror jeg sgu han har lagt sig med hovedet nede i bækkenet!"

Kan det være det jeg har oplevet? Og har i andre kunne mærke når den lille lagde sig med hovedet derned?

Tine 34+5 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

oo

jeg tror også det er det du har mærket. jeg kunne for ca to uger siden tydeligt mærke en forskel, både i tyngden dernedad og så det der med at AAAAAAH man kunne få LUFT på en helt anderledes måde igen og i tirsdags bekræftede jordemoderen at vores baby ligger helt fast med hovedet i bækkenet.

Det er vildt! så kan man godt mærke at fødslen nærmer sig, ikk?

Anmeld

19. september 2010

fit_fys

Tjuhl skriver:

jeg tror også det er det du har mærket. jeg kunne for ca to uger siden tydeligt mærke en forskel, både i tyngden dernedad og så det der med at AAAAAAH man kunne få LUFT på en helt anderledes måde igen og i tirsdags bekræftede jordemoderen at vores baby ligger helt fast med hovedet i bækkenet.

Det er vildt! så kan man godt mærke at fødslen nærmer sig, ikk?

Det lyder godt Synes nemlig helt klart jeg kan mærke en forskel!

Ja, det er som om det var det sidste der skulle på plads (i den bogstaveligste forstand) inden jeg og han nu er klar til fødslen... Så nu føles den endnu tættere på!

Men nu er det som om han ligger oppe tæt på ribbenene igen. Ved ikke om hans hoved stadig ligger i bækkenet og det er hans numse og fødder jeg mærker sparke lidt, eller om han er hoppet op igen... Hmm..

Skal til jordmoder i morgen tidlig, så kan hun lige se på det Men føler virkelig at nu er vi snart ved at være klar!!

Anmeld

19. september 2010

Muffinmor

Det er helt sikkert numse og ben du mærker i ribbenene. Jeg har så ømme ribben fordi numsen og fødderne ligger og møffer til dem hele tiden. Jeg tror om så min baby ville så kan den ikke flytte sig rundt fordi der er så lidt plads. er os 40+6 i dag....

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

Jeg kan godt huske da Laura stod fast og møvede længere og længere ned i bækkenet. Det kunne godt gøre lidt ondt

Anmeld

19. september 2010

fit_fys

Roxi skriver:

Det er helt sikkert numse og ben du mærker i ribbenene. Jeg har så ømme ribben fordi numsen og fødderne ligger og møffer til dem hele tiden. Jeg tror om så min baby ville så kan den ikke flytte sig rundt fordi der er så lidt plads. er os 40+6 i dag....

Uhh... Held og lykke!

Anmeld

19. september 2010

fit_fys

Baagøe skriver:

Jeg kan godt huske da Laura stod fast og møvede længere og længere ned i bækkenet. Det kunne godt gøre lidt ondt

Ja, det er ikke så rart... og så var jeg lige lidt for ivrig med træningen i torsdags, så har fået lidt ekstra bækken-smerter oven i. Yay!!

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

T.K. skriver:

Ja, det er ikke så rart... og så var jeg lige lidt for ivrig med træningen i torsdags, så har fået lidt ekstra bækken-smerter oven i. Yay!!

Øv øv. Så må du hellere slappe lidt af, så kroppen kan få lidt hvile.

Anmeld

19. september 2010

fit_fys

Baagøe skriver:

Øv øv. Så må du hellere slappe lidt af, så kroppen kan få lidt hvile.

Jep... her er sofaen en go opfindelse

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

T.K. skriver:

Jep... her er sofaen en go opfindelse

Ja, den har kastet sig op på ryggen af mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.