Tæppe til gulvet - hvilket et har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Eliza/lykke

Vi har trægulv - og jeg vil rigtig gerne være på gulvet med Elizabeth. Og jeg har ikke noget tæppe. Skal jeg vælge et kuldetæppe, et tykkere tæppe eller bare et slags kravlegårdstæppe????

Mærkeligt spørgsmål........... men det kan jo sparer mig for nogle penge, hvis jeg vælger det rigtige fra starten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Miss Tina

Jeg brugte selv de der skum-brikker, der kan man får en masse forskellige slags. Dyr/former/tal. De kan dog være havl dyre, men jeg sys at det var det værd. Flyttede dem rundt så det passede med al legetøjet og masser af plads. Tror at jeg endte med 4 sæt

Jeg tog dem med i badekaret når de skulle vaskes og de har de ik taget skalde af.

http://www.onlinekids.dk/shop/gulvpuslespil-med-tallene-4047p.html

Anmeld

19. september 2010

HDA2311

Vi brugte også de der skumbrikker og så havde vi også et vattæppe med alm. dynebetræk på, så det var nemt at vaske og skifte farve når vi trængte til noget nyt at se på.

Anmeld

20. september 2010

serinasmor

vi brugte ofte bare et alm tæppe .. sådn et der er godt selv at hygge med i sofaen .... der er flere i min mødregruppe der bare bruger en voksendyne med betræk ... dejligt blødt og nemt at skifte og vaske

Anmeld

20. september 2010

Diana...

Miss Tina skriver:

Jeg brugte selv de der skum-brikker, der kan man får en masse forskellige slags. Dyr/former/tal. De kan dog være havl dyre, men jeg sys at det var det værd. Flyttede dem rundt så det passede med al legetøjet og masser af plads. Tror at jeg endte med 4 sæt

Jeg tog dem med i badekaret når de skulle vaskes og de har de ik taget skalde af.

http://www.onlinekids.dk/shop/gulvpuslespil-med-tallene-4047p.html

Dem brugte vi også eller et lege tæppe 

Anmeld

20. september 2010

Eliza/lykke

Det må jeg lige kigge nærmere på. Tak for det.

Jeg overvejer at købe et tykt tæppe, som vi kan bruge under sofabordet også........... men de der brikker i skum er en rigtig god ide. Og så kan hun få dem ind på sit værelse på et senere tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.