Hej begge to
Jo, hun får laktulose - - igen - - vi var ellers stoppet med det. Hun får syrnet MME. Og har altid haft svært ved at komme af med det. Vi må tage det ud med en vatpind.......... 
Jeg håber, at det hjælper på maven.
Jeg panikker også tit - men forsøger at lade vær. Jeg tror også på, at de kan mærke det. Jeg bliver bare så irreteret og ked af det, når hun ikke vil spise mere end en ½ portion og stort set ingen mælk... og så om aftenen til hendes godnatmælk kammer hun helt over............. det gør ondt i mit hjerte.
Tag 1 dyb indånding helt ned i maven og pust langsomt ud. Gentag dette et par gange...
Børn er ikke bare meget forskellige, de ændrer også præferencer - nogle gange dagligt. Det de elskede den ene dag er helt afskyeligt dagen efter osv. Og I en alder af 4 måneder har hun sandsynligvis allerede bestemte meninger om hvad hun kan lide og ikke lide - indtil dagen efter, når det er noget andet.
Deres appetit kan også svinge meget og at prøve at presse/lokke dem til at spise mere kan ofte give problemer. Prøv at kigge på hende og se hvordan hun reagerer, istedet for at tænke på hvor meget hun nu har spist/drukket og hvor meget andre børn spiser og drikker.
Hvis hun kammer over som du siger er det sandsynligvis fordi hun har sagt fra og ikke føler at du har hørt hende, men prøvet at tvinge mere mad i hende, fordi du mener hun har brug for mere mad. Du kan sagtens have ret, men hvis hun ikke er mere sulten bliver hun bare ked af det og du bliver frustreret, og ret hurtigt er du i en ond cirkel.
Prøv at vende den om og tro på at hun spiser hvis hun er sulten og hvis hun ikke gider at spise så meget en dag er det okay - hun skal nok indhente det en anden dag, så længe hendes mor tager det stille og roligt og fokuserer på at måltiderne skal være dejlige og hyggelige.
Så længe hun tager på og trives er der ingen grund til at være så bekymret. Kig på dit barn og lyt til din mavefornemmelse - ikke den der tæller ml og gram indtaget mad, men den der fortæller dig hvordan din datter i virkeligheden har det 
Og hver gang du mærker ml & gram tællende mor komme op i dig, så sæt dig ned og tag en dyb indånding og kig på det lille mirakel der er dit istedet.