Hej alle ... håber at nogen af jer vil bruge 5 min på mit indlæg... :S
Der er noget jeg går og tænker på..det her med rygning.. ikke almindelige smøger, men hash..
Jeg har selv røget meget siden jeg var 14 år og nu bliver jeg så 22 om en måned. jeg stoppede fuldstændig med at ryge både hash og smøger da jeg blev gravid (dvs da jeg fandt ud af det - 5 uger henne ca.), og jeg har ik rørt dét eller alkohol siden. jeg er stolt af mig selv, men det er kun pga min lille baby. jeg har ingen intentioner om at begynde igen, når jeg har født og ammet. :)
MEN nu kommer så dilemmaet.. min kæreste der har været hardcore-ryger lige så længe, er også stoppet med hashen (ikke smøger og øl)... han ryger meget det sjældent - af hvad jeg ved :$ idag kom en af vores fælles venner (som vi også tidligere røg med). helt fint, men han satte sig så til at lave en joint (al rygning foregår udendørs, skal jeg lige pointere!! - af hensyn til baby (og mig)) .. jeg spurgte så min kæreste om han havde tænkt sig at ryge med.. han sagde ja.. jeg sagde så til ham at det synes jeg ikke om, så det ville jeg godt ha han lod vær med.
han blev lidt mobset tror jeg, men han lod vær.. vores ven sagde at det var da flot han lod vær.. jeg sagde at det jo ikke kun er mig der skal ha barn, det er ogse ham og jeg er stoppet med røg, og synes det er mest fair og bedst at han også stopper . helt ! :@
men jeg tænker bare om det ER fair af mig at sige sådan.. jeg kan jo ikke bestemme over min kæreste, men på den anden side synes jeg også han selv burde tænke længere end sin egen snude..... helt ærligt... blev lidt irriteret over han havde tænkt sig at ryge, og ikke bare selv sagde nej - uden at jeg skulle blande mig. jeg føler mig som en "dum bestemmende kællinge-kæreste" og har det virkelig dårligt med det, men vil ikke være sammen med ham hvis han skal ryge hash. :S
jeg gav ham valget da jeg blev gravid, at enten var det mig og baby eller hashen... han valgte mig/os og så skulle han vel også holde det ?!
Er det helt forkert af mig det her ?? (?)
Føler mig som en dårlig kæreste ...... men han har jo også selv valgt det... :(
kh... en dum bestemmende kæreste... :S
Anmeld