stamtræ fra mellembakken.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. september 2010

MarieMor

hej alle  først og fremmest håber jeg alle derude har en rigtig god søndag

jeg håber der er nogle der kan hjælpe lidt da jeg har kigget på et stamtræ på http://mellembakken.dk/produkter/11-billedrammer/8-billedramme---stamtrae/ men kan ikke helt finde ud af hvor stort det er og hvad det er lavet af ???

er der nogle der har et og er i glade for det ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

otlitrom

Det står på hjemmesiden at det er 50x70cm....

Anmeld

19. september 2010

MarieMor

kitty skriver:

Det står på hjemmesiden at det er 50x70cm....

hehe , så er det vidst bare min hjerne der ikke lige er helt med idag ,, men der står ikke hvad det er lavet af vel ??

Anmeld

19. september 2010

otlitrom

MarieMor skriver:

hehe , så er det vidst bare min hjerne der ikke lige er helt med idag ,, men der står ikke hvad det er lavet af vel ??

Nej, det kan jeg heller ikke finde. Der står bare det er uden glas... Men det siger jo ikke noget om, om hvorvidt det er træ eller plast... Det står det vejer 1,1 kg.. Så tænker det måske er plast.. Men jeg aner det virkelig ikke

Anmeld

19. september 2010

MarieMor

kitty skriver:

Nej, det kan jeg heller ikke finde. Der står bare det er uden glas... Men det siger jo ikke noget om, om hvorvidt det er træ eller plast... Det står det vejer 1,1 kg.. Så tænker det måske er plast.. Men jeg aner det virkelig ikke

hmm nej jeg synes også det er svært at vurdere , men sødt er det , især det til piger

Anmeld

19. september 2010

wildcats

har selv luret lidt på deres produkter syns de er skønne, men ved ikke hvad de er lavet af, jeg tror det er træ/MDF plade det er skåret ud af og så malet men skriv da til dem og spørg af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.