Nu er jeg lidt forvirret omkring de ÆL-tests igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Bruus

Hej Damer

Jeg har for nyligt postet et indlæg, fordi jeg var i tvivl om ÆL-testen var positiv. Det viste sig den var negativ fordi teststregen var svagere end kontrolstregen. Jeg forstod det sådan at de skulle være lige tydelige før testen er positiv. Nu har jeg så på 18, taget disse to tests, som er vist på billederne. Her er det modsatte næsten tilfældet ... Er de så positive eller negative nu? Håber I lige kan hjælpe mig....

Synes det er så dejligt når man kan se ÆL-testen være positiv... Jeg kan i hvert fald ikke lade være med at blive rigtig spændt og glad, fordi jeg ved at NU er chancen der for alvor for at vores drøm kan blive til virkelighed

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Bruus

PS: tog 2 tests, da jeg tænkte at den første var en fejl, da de ikke var lige tydelige, men da den anden så præcis ligesådan ud, blev jeg i tvivl, og tænke at jeg lige måtte rådføre mig hos jer

Anmeld

19. september 2010

Bruus

PS: tog 2 tests, da jeg tænkte at den første var en fejl, da de ikke var lige tydelige, men da den anden så præcis ligesådan ud, blev jeg i tvivl, og tænke at jeg lige måtte rådføre mig hos jer

Anmeld

19. september 2010

otlitrom

Jeg tror det er den mest positive ÆL-test jeg nogensinde har set!! God arbejdslyst

Anmeld

19. september 2010

Bruus

kitty skriver:

Jeg tror det er den mest positive ÆL-test jeg nogensunde har set!! God arbejdslyst

Hahah, tak for et godt grin   TAK. Dejligt lige at få det bekræftet!!! Jeg må hoppe på manden når han vågner fra søvnen efter en 12-timers nattevagt - hehe

Anmeld

17. oktober 2010

Bruus

kitty skriver:

Jeg tror det er den mest positive ÆL-test jeg nogensinde har set!! God arbejdslyst

Hej Kitty

Sad lige og kiggede på gamle indlæg, og kunne ikke lade være med at smile lidt over dette, da det rent faktisk var denne ægløsning som resulterede i min lille spire i maven lige nu

Og nu er du også gravid, hvor er det fantastisk! Ville bare lige ønske dig tillykke endnu engang.

Knus og god aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.