Vores nye genboer :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Anonym trådstarter

Kommer hjem idag og ser vores nye genboer....

De er så medlem af en Bandidos-supporter gruppe...

Er egentlig ikke sikker på jeg synes så godt om at de skal bo her lige overfor os...

Jeg er i forvejen lidt utryg ved området.... der har været skyderi ikke ret langt herfra....

Skal min datter vokse op her???

Måske vi skulle gøre lidt mere ved det med at flytte væk fra byen...

Ville ikke så meget med det her indlæg, synes bare det er lidt væmmeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

otlitrom

Ej, det forstår jeg godt... Altså, alle rockere er jo ikke bad-boys tænker jeg (aner det ikke, kender ikke nogen) meeeen... Jeg forstår godt dine tanker. Også nu, hvor der allerede har været skyderier i området.... Puha...

Anmeld

19. september 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Ej, det forstår jeg godt... Altså, alle rockere er jo ikke bad-boys tænker jeg (aner det ikke, kender ikke nogen) meeeen... Jeg forstår godt dine tanker. Også nu, hvor der allerede har været skyderier i området.... Puha...

Nej jeg tænker også at rockerne i sig selv ikke er slemme.... men der er vist noget med at vores by var HA'ernes område.... og sådan har det været længe... nu har Bandidos så brudt den "aftale" og det er det der skræmmer mig... for hvad sker der så?

Anmeld

19. september 2010

otlitrom

Anonym skriver:

000000;"> Nej jeg tænker også at rockerne i sig selv ikke er slemme.... men der er vist noget med at vores by var HA'ernes område.... og sådan har det været længe... nu har Bandidos så brudt den "aftale" og det er det der skræmmer mig... for hvad sker der så?

Det lyder som situation hvor jeg ville stikke halen mellem bene og løbe laaaangt væk. Tror heller ikke jeg ville føle mig tryg på nogen måde. Øv, hvor er det ærgeligt! At sådan nogle typer skal gøre dig/Jer utrygge i at være hjemme. Hjemme skal man føle sig tryg!

Er der noget du kan gøre?

Anmeld

19. september 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Det lyder som situation hvor jeg ville stikke halen mellem bene og løbe laaaangt væk. Tror heller ikke jeg ville føle mig tryg på nogen måde. Øv, hvor er det ærgeligt! At sådan nogle typer skal gøre dig/Jer utrygge i at være hjemme. Hjemme skal man føle sig tryg!

Er der noget du kan gøre?

Vi kigger allerede på et andet sted at bo, men der kan jo gå lang tid...

Men kan jo bare håbe at det er nogle stille rolige mennesker og at der intet bøvl bliver...

Men synes stadig ikke det er særlig rart....

Anmeld

19. september 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Vi kigger allerede på et andet sted at bo, men der kan jo gå lang tid...

Men kan jo bare håbe at det er nogle stille rolige mennesker og at der intet bøvl bliver...

Men synes stadig ikke det er særlig rart....

Jeg synes det er så ærgeligt, hvis det er Jer der skal flytte, bare fordi de er kommet til. Vores nabo i opgangen er også frygtelig, men hun er "bare" misbruger.. Jeg skal vist ikke klage...

Jeg håber de er rimelig fredelige, så I ikke skal bekymre Jer. Og hvis I endelig skal finde noget andet, så håber jeg I finder et godt sted, der ikke koster en bondegård

Anmeld

19. september 2010

Dictes mor

Det er da rigtigt væmmeligt, det ville jeg også være meget meget ked af, hvis det var her hos mig! Det er nogle værre gutter, prøv at lade dem være, så lade de også jer være, men alligevel! Det er ikke en særlig rar tanke...

Anmeld

19. september 2010

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Det er da rigtigt væmmeligt, det ville jeg også være meget meget ked af, hvis det var her hos mig! Det er nogle værre gutter, prøv at lade dem være, så lade de også jer være, men alligevel! Det er ikke en særlig rar tanke...

Jeg skal absolut ingen kontakt have med dem det er helt sikkert!!!

Jeg synes slet ikke det er rart at vide at de er der... håber bare de holder sig for sig selv... stille og roligt!

Anmeld

21. september 2010

Ranarupta

Så vidt jeg har forstået, så er de egentlig ok - når de snakker med den almindelige befolkning. 
Dér, hvor problemet skulle være, er når de er i decideret krig med fx. HA og så er den almindelige befolkning altså i fare for at havne midt i denne.

Jeg tror, at nu hvor jeg selv har fået barn, så ville jeg se, om det var muligt at flytte.
Ellers var jeg nok blevet... Eller... det kommer selvfølgelig an på, hvordan stemningen blandt dem er...

Hm, sikke et rodet svar. Beklager, men er vist lidt splittet. Men umiddelbart ville jeg følge min mavefornemmelse.

Kram! 

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Så vidt jeg har forstået, så er de egentlig ok - når de snakker med den almindelige befolkning. 
Dér, hvor problemet skulle være, er når de er i decideret krig med fx. HA og så er den almindelige befolkning altså i fare for at havne midt i denne.

Jeg tror, at nu hvor jeg selv har fået barn, så ville jeg se, om det var muligt at flytte.
Ellers var jeg nok blevet... Eller... det kommer selvfølgelig an på, hvordan stemningen blandt dem er...

Hm, sikke et rodet svar. Beklager, men er vist lidt splittet. Men umiddelbart ville jeg følge min mavefornemmelse.

Kram! 

Jeg tror du har ret i at de egentlig er almindelige rolige mennesker... men det er nemlig det der med at "hvad nu hvis" og HA'er og "bandekrig" osv.....

Vi kigger allerede efter nyt sted at bo, så kan bare håbe at det går nogenlunde hurtigt både med at sælge og købe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.