det første ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja.. ikke dine ungers, men dit første ord

Mit var MOR og så havde mine forældre trænet og trænet og trænet så den lille pige her, til sin farfars fødselsdag (med en masse MØG kedelige grå mennesker) råbte SKÅL ud i selskabet og så kom der ellers gang i den.. hæhæhæ!

hvad var dit første ord?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

dorthemus

Ved ikke hvad mit første ord var....men jeg har en sød historie fra jeg var omkring 1½ år  Min mor havde været indlagt på hospitalet et par uger og mens hun lå der, sprang hendes yndlingsblomst ud derhjemme. Min far ville gerne have at jeg fortalte hende det, og det ville jeg ikke (stædige unge!!), han pressede og pressede og til sidst så jeg surt på ham og sagde: " Sig det selv, for hæwled"

Anmeld

19. september 2010

SussieThyssen

Mit var FAR og jeg kunne sige det med så meget følelse og bævren at det kunne få selv en sten til at smelte
Jeg var vist 8 måneder eller 9, da jeg kunne

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. september 2010

Becks

Mit første ord var Peter!

Når jeg skulle kalde på min søster, sagde jeg Peter, hun hedder så Michala, så aner ikke hvordan navnet Peter kommer ind henne, og de ved det heller ikke  Min søster synes det var så flovt, hun var 15 år, og havde kort hår...

Anmeld

20. september 2010

sarahb

det var abu og det er far på pakistansk. så far var rigtig stolt

Anmeld

20. september 2010

quar20

haha mit var DUM... =) har jeg fået fortalt.. =)

Min mor havde sagt hvor vi var ude at handle Nej Maria du må ikke - et eller andet - også sagde jeg sagt DUM rigtig højt i hele butikken.. =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.