sansegynge..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.765 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. september 2010

BinaMor

nogle af jer der har en? og hvor gamle er jeres børn der bruger den? og hvor køber man dem billigst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

JonTri

Har lige smidt vores på lossepladsen, da den var falmet i solen... Han har ALDRIG brugt den - gad den ikke. Købte den i denblågiraf.dk til 600. Min dreng er nu 2.3 år

Anmeld

19. september 2010

wildcats

tror det er billigst hvis du kan finde en brugt i DBA eller G&G ellers har IKEA en indendørs til rimelig penge de kan bruges fra fødslen og så længe barnet gider det min har en vægt grænse på 100 kg så skulle jeg selv få lyst kan jeg også tage mig en snurre tur

Anmeld

19. september 2010

sarulee

Vi har den fra IKEA og den er alletiders. Vi havde den desværre ikke oppe fra Mille var helt spæd, men bruger den jævnligt til at lege på/med. Når der engang kommer en mere skal den være oppe fra starten.

Anmeld

19. september 2010

MarieMor

vi har en lille hvid fra bilka til at hænge i stuen og vi har brugt den lige fra start (er 6 uger idag ) men han synes den er fantastisk

Anmeld

19. september 2010

MarieMor

MarieMor skriver:

vi har en lille hvid fra bilka til at hænge i stuen og vi har brugt den lige fra start (er 6 uger idag ) men han synes den er fantastisk

... og mener heller ikke den var så dyr , måske de har dem endnu , tror den har kostet ca. 250 ???

Anmeld

19. september 2010

<3

gabriellasmor skriver:

nogle af jer der har en? og hvor gamle er jeres børn der bruger den? og hvor køber man dem billigst?

Han fik den som 3mdr gammel og bruger den stadig her små 3år efter Vi gav små 1000kr for den i APA men siden da er der kommet flere forskellige alternativer. Har bl.a. set én i FØTEX til 2-300kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.