svømmehal (ikke varmt bassin)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Halløj kloge hoveder!

Jeg håber I nyder Jeres søndag!

Vi kom til at tænke på en ting. Hvornår må sådan en bette bebs komme i de bassiner som ikke er 30-37 grader varme? altså de "alm" bassiner i en svømmehal, på en ferie, eller i havet for den sags skyld...

Håber nogen kan svare da mine google skills ikke slår til i dag

KNus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg havde Loke på 7 måneder med ude og bade i havet uden problemer.

Om man må ved jeg ikke.

Anmeld

19. september 2010

Moderator

RGN skriver:

Jeg havde Loke på 7 måneder med ude og bade i havet uden problemer.

Om man må ved jeg ikke.

må og må

tænker på temperaturen.. om det bliver for koldt for dem? men du siger det gik fint, så mon ikke vi bare skal forsøge?

Anmeld

19. september 2010

roenlund

Jeg har fået at vide at det kommer helt and på barnet, den svømmehal vi har her har ikke et varm bassin men der kommer børn ned til 3 mdr...

Anmeld

19. september 2010

<3

Man siger babybassin 0-2 år (under 1/2år max.45min om ugen), varmt vands bassin 3-4/5 år (indtil de selv kan regulere varmen eller siger til hvis de fryser) og det store bassin når de er så store de går op hvis de bliver kolde

Anmeld

19. september 2010

Moderator

Kirle skriver:

Man siger babybassin 0-2 år (under 1/2år max.45min om ugen), varmt vands bassin 3-4/5 år (indtil de selv kan regulere varmen eller siger til hvis de fryser) og det store bassin når de er så store de går op hvis de bliver kolde

hvad så hvis man er på ferie et virkeligt varmt sted og de trænger til at blive kølet af? er det så ok at tage dem med i havet eller i en (kold) pool?

Anmeld

19. september 2010

<3

Caroline86 skriver:

hvad så hvis man er på ferie et virkeligt varmt sted og de trænger til at blive kølet af? er det så ok at tage dem med i havet eller i en (kold) pool?

Ja men kort tid ad gangen medmindre det er et babybassin hvor vandet bliver opvarmet.

generelt vil jeg sige at havet er bedre end alle de kemikaler i bassinerne hvilket også er grunden til man anbefaler det korte tid til de helt små (pga. klordampene og de små lunger)

Anmeld

19. september 2010

Moderator

Kirle skriver:

Ja men kort tid ad gangen medmindre det er et babybassin hvor vandet bliver opvarmet.

generelt vil jeg sige at havet er bedre end alle de kemikaler i bassinerne hvilket også er grunden til man anbefaler det korte tid til de helt små (pga. klordampene og de små lunger)

ja, selvfølgelig er havet bedre

Jeg vidste faktisk bare ikke hvordan anbefalingerne lød med den slags! tak for det

Anmeld

19. september 2010

<3

Caroline86 skriver:

ja, selvfølgelig er havet bedre

Jeg vidste faktisk bare ikke hvordan anbefalingerne lød med den slags! tak for det

Det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.