Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
op
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fisenberg skriver: det er den sorte ikk? den er til bilen og godkendt efter de nye regler den har tre indstillinger - ligge helt ned - sidde lidt op - sidde ret op den er faktisk ny men håndtaget har mistet et punkt så den ikke bæres så godt i liggende stilling, men bedst i de to andre stillinger man kan sagens pga det vil jeg kun have 150 kr for den sig hvis jeg er urimlig men nyprisen på den er 2000kr og den er kun 1 år gammel
det er den sorte ikk?
den er til bilen og godkendt efter de nye regler
den har tre indstillinger - ligge helt ned - sidde lidt op - sidde ret op
den er faktisk ny men håndtaget har mistet et punkt så den ikke bæres så godt i liggende stilling, men bedst i de to andre stillinger
man kan sagens
pga det vil jeg kun have 150 kr for den
sig hvis jeg er urimlig men nyprisen på den er 2000kr og den er kun 1 år gammel
ville den kunne sendes?
luckas-mor skriver: ville den kunne sendes?
ja det kan den godt
jeg kan undersøge i morgen hvad det ville koste
skulle jeg undersøge hvad det ville koste??
Fisenberg skriver: ja det kan den godt jeg kan undersøge i morgen hvad det ville koste
må du gerne
luckas-mor skriver: må du gerne
det vil koste ca 75kr at sende den
pga den pris er jeg villig til at gå ned i pris med autostolen (synes det er mange penge)
SÅ ER DEN SORTE DOBBELVOGN SOLGT DOG UDEN DEN PINKE LIFT
så er der kommet nye billeder ind
oppe lop
Hej .. hvis barnevogns selerne ikke er solgt (3 stk =150kr incl porto) så er jeg på.. mit mobil nr er 31555581 -så kan jeg lige få dit konto nr eller vi kan mødes næste gang du besøger din mor på nr.bro )hilsen Dorte BPèr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128