Weeeeeeeeeee..... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. september 2010

noah3006

Så har jeg mærket liv.... og det er da bare sådan en fantastisk oplevelse.. nu vil man bare blive ved med at få den lille til at bevæge sig. hehe

Ville bare dele mit store øjeblik... man kan jo ikke andet end bliver helt fantastisk glad på sådan en søndag!!!

Klem fra Kristina 15+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

SussieThyssen

Uhh ja...og tillykke.
Det er det man savner allermest ved at være gravid..den der lyksaliggørende følelse af selvstændigt liv inden i en. Den tror jeg aldrig man vil glemme og altid vil savne, når de er kommet ud.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. september 2010

Smilendesussi

Tillykke med at du har mærket liv.. Det må være helt fantastisk

Jeg er kun 10+3, men troede ikke man ville kunne mærke det så tidligt. Uhh... jeg vil gerne være længere henne...

Anmeld

19. september 2010

Meilby

Tillykke med at du har oplevet den store ting, at mærke liv første gang Det er en helt fantastisk følelse, og kender godt det med at man ønsker at de bevæger sig igen og igen

Held og lykke med det hele

Knus fra Pernille 36 +6

Anmeld

19. september 2010

Maja88

hvordan mærkes det?????. jeg er nu 15+4 og synes ikke jeg kan mærke noget

Anmeld

19. september 2010

noah3006

Ihhh tak alle sammen.. ja sidder også bare med det helt store smil på læberne...

Maja88: Jeg var ikke sikker første gang... men jeg lå på sofaen og bare slappede helt af, så kom der lige pludselig sådan små puf nede ved mit underliv/mave som om der var noget der bankede på. nogen gange føles det også som bobler der springer inde i maven, men vil sige at når man først mærker de her "puf" så er man slet ikke i tvivl... Jeg er anden gangs fødende, man siger de mærker der tidliger end første gangs. Da jeg ventede min den første mærkede jeg først liv i uge 19 - 20. Men da for du også snart får den helt fantastiske oplevelse.

Knus

Anmeld

19. september 2010

kitra

Øv jeg vil også snart mærke lidt liv derinde. Første gang mærkede jeg liv omkring uge 18 og jeg har også hørt man tit mærker det tidliger anden gang men desværre ikke endnu 18+2

Anmeld

19. september 2010

noah3006

Mon din moderkage ligger foran, det har jo meget at sige, siger de kloge.. men kan sagtens følge dig, jeg havde godt nok heller ikke regnet med at mærke liv allerede... men er da kun glad.  Men jeg har en veninde hvor hendes moderkage har lage foran, og hun havde sværet ved at mærke liv til at starte med.. men det burde de vel sige til en når man er til scanning.?

Anmeld

19. september 2010

Mira0911

Tillykke... Det er så skønt at mærke liv... :)

Anmeld

19. september 2010

Lon1976

noah3006 skriver:

Så har jeg mærket liv.... og det er da bare sådan en fantastisk oplevelse.. nu vil man bare blive ved med at få den lille til at bevæge sig. hehe

Ville bare dele mit store øjeblik... man kan jo ikke andet end bliver helt fantastisk glad på sådan en søndag!!!

Klem fra Kristina 15+1

Tillykke, det er så fantastisk.

Vi er lige langt henne og jeg fik også mine første små puf i torsdag - det er så stort og dejligt.

Hvornår kan man forvente og mærke liv hver dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.