Risen skriver:
Jeg er virkelig gået i tænkeboks. Jeg vil jo gerne i gang med uddannelse efter afsluttet barsel, og har hørt fra mange herinde at det er fedt at studerer og have børn samtidig. Hårdt, men godt. Dog har jeg også et deltids arbejde hos en handicappet hver lørdag fra 10:00 til 02:00 med 5 timers pause hvor jeg er hjemme og står klar hvis han ringer. Det job er jeg super glad for og håber meget på at kunne beholde det. Men jeg tænker samtidigt at det bliver for hårdt? - Jeg vil jo også gerne have tid til min familie. Jeg aner jo ikke hvordan det er at gå på universitetet og samtidig have familie og barn. Hvad mener i? Er det for hårde krav at studere, arbejde og have familie? Nogle erfaringer? og hvad er en typisk gennemsnits dag på uni?
Knus
Hej søde... 
Der er rigtig mange i vores omkgangskreds, der har en hverdag, som den du nævner her - og det fungerer for dem!!
Det handler meget om, hvordan man prioriterer og planlægger sin tid - og hvor meget din kæreste er hjemme osv...!!! Mon ikke, at det ville kunne fungerer for dig også??? Og ellers må du jo på et senere tidspunkt droppe dit ekstra job, hvis det ikke kan gå!! Det er trods alt vigtigere at få en uddannelse tænker jeg 
Mht. hvor meget tid, du bruger på UNI!!! Så har man jo ikke mange timer derinde.... måske mellem 10-14 timer om ugen - til gengæld er der jo en del selvstudie, som krøver en vis selvdiciplin 
fra Lea, som har en søster, der har læst på uni i snart 8 år og fået to dejlige børn i mellemtiden, samtidig med hun skriver sin kandikat i antropologi 
Anmeld