er det normalt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. september 2010

Divababy93

Jeg syntes jeg kan sove og sove og atter sove.
men når jeg står op føles det som om jeg overhovede ikke har sovet. er det normalt er i uge 30.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

SussieThyssen

Der er åbenbart flere herinde, der har det som du på dette tidspunkt. Men hvis ikke du har fået tjekket din blodprocent for nyligt så ville jeg nok lige, for alle tilfælles skyld stikke ned til lægen og få det gjort.
Nogle kvinder udvikler kraftig blodmangel netop omkring det tidspunkt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. september 2010

Divababy93

SussieThyssen skriver:

Der er åbenbart flere herinde, der har det som du på dette tidspunkt. Men hvis ikke du har fået tjekket din blodprocent for nyligt så ville jeg nok lige, for alle tilfælles skyld stikke ned til lægen og få det gjort.
Nogle kvinder udvikler kraftig blodmangel netop omkring det tidspunkt.

Kærligst
Sussie

oki vil jeg få gjordt på mandag, mange tak

Anmeld

19. september 2010

Mira0911

Divababy93 skriver:

Jeg syntes jeg kan sove og sove og atter sove.
men når jeg står op føles det som om jeg overhovede ikke har sovet. er det normalt er i uge 30.

Under hele min graviditet, lavede jeg ikke andet end at sove.. Jeg var sygemeldt... Kunne ikke passe mit arbejde... Jeg lavede ikke andet end at kaste op i alle 9 mdr... Så det er meget normalt...

Anmeld

19. september 2010

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Under hele min graviditet, lavede jeg ikke andet end at sove.. Jeg var sygemeldt... Kunne ikke passe mit arbejde... Jeg lavede ikke andet end at kaste op i alle 9 mdr... Så det er meget normalt...

Naaah så normalt er det heller ikke, men det må da godt nok have været hårdt 
Stakkels dig.
Jeg synes godt nok det var slemt at have kvalme, de første 5 mdr med nr 2, men fra det gik over var jeg i hopla igen.
At jeg så ikke måtte lave en dyt, var noget helt andet...i mig selv var jeg fuld af energi

Anmeld

19. september 2010

SannaFo1

med mit 2. barn havde jeg kvalme og kastede op i 6 mdr. jeg sov og sov og alligevel da jeg vågnede var jeg PISSE træt..

lægen fandt så ud af at jeg manglede jern og at mit lever tal var for lavt og at det var grunden til at jeg bare sov og sov ..

Måske du skule tjekke dine ??

Anmeld

19. september 2010

quar20

Det kender jeg godt...!!

Jeg fik også samme råd - så jeg får ringet til lægen mandag morgen..!! Skal da ha tjekket om det virkelig kan passe at jeg er SÅ træt uden "grund"...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.