Hej Julie (Jules)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. september 2010

Bondepigen

Hjertelig tillykke med søde, smukke Viktor i morgen!!!

Er i lidt god tid, da vi smutter til Aalborg i morgen og tømmer svigerfars lejlighed. Han kunne i øvrigt osse have haft fødselsdag i morgen... Så vi skal lige forbi kirkegården med en buket.

Håber I får en fantastisk dejlig dag!!! To år... det er vildt så store vores dejlige unger pludselig er blevet... og du får snart en mere...simpelthen fantastisk!!!

Håber du er blevet frisk igen?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

JustAnotherName

Ååårhhh, TILLYKKE MED HAM, din søde lille charmetrold.

Tænk sig, at han ALLEREDE bliver 2 år nu ...vildt!
Da vi mødtes første gang i forældre-cafeén, lå han stadig i sin lift, så lille.
Og nu bliver han lige straks storebror. Hvor er det bare fantastisk!

Jeg er heller ikke meget hjemme imorgen, da jeg skal besøge Ida, Annika og Lina  - Det bliver så hyggeligt! ....Så jeg må nok også også hellere være med i god tid, og få ønsket tillykke nu.

HIP HURRA, SØDE VIKTOR     
Jeg håber I får en fantastisk dag   

Mange knus herfra os,
Bianca, Celina og Katrine.

Anmeld

19. september 2010

anna-jonas

Idag er det Viktors fødselsdag , hurra, hurra, hurra.............han sikkert sig en gave får, som han har ønsket sig i år, med dejlig chokolade og kager til......... .......

Myzzer fra Ida, Anna og Mette.

Anmeld

19. september 2010

ooo

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN SØDE VIKTOR

Anmeld

19. september 2010

TbCp

STOOOOOORT TILLYKKE MED DAGEN SMUKKE DRENG!!!

Anmeld

21. september 2010

Jules

bondepigen skriver:

Hjertelig tillykke med søde, smukke Viktor i morgen!!!

Er i lidt god tid, da vi smutter til Aalborg i morgen og tømmer svigerfars lejlighed. Han kunne i øvrigt osse have haft fødselsdag i morgen... Så vi skal lige forbi kirkegården med en buket.

Håber I får en fantastisk dejlig dag!!! To år... det er vildt så store vores dejlige unger pludselig er blevet... og du får snart en mere...simpelthen fantastisk!!!

Håber du er blevet frisk igen?!

Tusind tak søde :)

Vi havde en fantastisk dag i Djurssommerland... Og jeg var på toppen... Wuuuhuu.... Dog ikke helt tilfreds med jeg ikke måtte prøve noget ;)

Du må love mig i kigger forbi næste gang i er heroppe af i et andet ærinde...

Håber det gik godt underomstændighederne med at få tømt lejlighed osv....

Knus

Anmeld

21. september 2010

Bondepigen

Jules skriver:

Tusind tak søde

Vi havde en fantastisk dag i Djurssommerland... Og jeg var på toppen... Wuuuhuu.... Dog ikke helt tilfreds med jeg ikke måtte prøve noget

Du må love mig i kigger forbi næste gang i er heroppe af i et andet ærinde...

Håber det gik godt underomstændighederne med at få tømt lejlighed osv....

Knus

Hvor var det dog godt, at du var frisk, så du kunne fejre din store knægt!!  Og vejret var jo perfekt til en tur i djurs sommerland... Har godt set de dejlige billeder af smukke Viktor på facebook fra dagen.

Det gik faktisk overraskende godt med at tømme lejlighed (selv om det jo absolut ikke var en fornøjelse), men vi skulle bare have det overstået, og så havde vi osse én med til at hjælpe, måske det gjorde det lidt nemmere... Det var først da vi skulle gå, at vi fældede en tåre. Det føles meget underligt, og vi håber at Oves bror klarer resten. Det har han i hvert fald lovet...

Men iiiih hvor snakker Emma meget om farfar, hans kat og hans varme kaffe.... Det er nok det der pt. er mest hårdt, fordi hun husker ham så godt fra sidst, og hun forstår jo ikke, når vi siger at farfar ikke er her på jorden mere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.