Uha synes godt nok at tiden går hurtigt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. september 2010

smvelf

Ja, jeg kan slet ikke følge med mere, tiden går alt for hurtigt. For 6 måneder siden fødte jeg min lille guldklump på 2310g og 42 cm, og nu sidder der en "stor" pige på 8 kg og 67cm ved siden af mig!! På mandag skal jeg starte på job igen. HVOR ER TIDEN BLEVET AF!!!??!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

mor-til-vanessa

smvelf skriver:

Ja, jeg kan slet ikke følge med mere, tiden går alt for hurtigt. For 6 måneder siden fødte jeg min lille guldklump på 2310g og 42 cm, og nu sidder der en "stor" pige på 8 kg og 67cm ved siden af mig!! På mandag skal jeg starte på job igen. HVOR ER TIDEN BLEVET AF!!!??!!

ja tiden går desværre alt for hurtigt.

håber du får en god start på job

Anmeld

19. september 2010

smvelf

Mange tak skal du have. Starter heldigvis nemt op. Har 2 dages arbejde og 2 dage fri, men så kommer der også 5 arbejdsdage

Anmeld

19. september 2010

Eliza/lykke

smvelf skriver:

Mange tak skal du have. Starter heldigvis nemt op. Har 2 dages arbejde og 2 dage fri, men så kommer der også 5 arbejdsdage

Fortæl fortæl.......... min datter skal nemlig i VS om 1½ mrd., der er hun 6 mrd gammel.

Jeg bekymre mig konstant...... men samtidig glæder jeg mig også, fordi jeg ved, at hendes udvikling tager fart. Og jeg glæder mig SÅ MEGET til at hun kan sidde selv og være glad for sine omgivelser og for grydeskeer og mors pruttelyde... ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.