Mens. smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. september 2010

betiinsen

Hej piger, i morgen går jeg ind i uge 5, og har rigtig mange mens smerter.. Er det noget i også har?

havde også mange mens smerter da jeg ikke tog piller, det gjorde tit så ondt at jeg fik ekstra smertestillende fra lægen. Men nu vil jeg jo ikke tage piller mere, når jeg er gravid, så ville hører om i har nogle andre tips?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

betiinsen

igen der har det?

Anmeld

19. september 2010

Pocha

Jeg tror at det er ligamentssmerter. Jeg havde det meget i min første graviditet, det startede et par dage inden jeg kunne teste positivt og så havde jeg det i de første 15 uger tror jeg, og så kom det igen sidst i graviditeten.

Rikke

Anmeld

19. september 2010

JustMe

Jeg er i slutningen af 5. uge og har også en del menssmerter. Som regel ikke slemme, men de nev lidt forleden nat og tager til om aftenen. Jeg har læst mig frem till, at det er ligamentsmerter, fordi livmoderen ændrer sig, og at det kan vare graviditeten ud ved nogle

Anmeld

19. september 2010

Blyb

Jeg er også gået ind i uge 5 i dag og har også lidt mens smerter, men ikke voldsomme. Vil faktisk ikke kalde det for smerter, men sådan lidt murren og niven. Jeg har normalt ellers meget kraftige mens smerter..

Mit tager er også mest om aftenen, ellers hvis jeg sætter mig ned efter at have været lidt aktiv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.