Hvilket program bruger I til at hente musik/film ned med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.350 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. september 2010

Mira0911

Ja - Hvilket program bruger I til at hente musik ned med`?

Helst ikke koste noget - Og gerne et program hvor man kan finde det "nyeste" musik!?

Hvilket program bruger I til at hente film ned med? Findes der nogen gode programmer?

Anbefal hjertens gerne piger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

LRJ

MoarJ skriver:

Ja - Hvilket program bruger I til at hente musik ned med`?

Helst ikke koste noget - Og gerne et program hvor man kan finde det "nyeste" musik!?

Hvilket program bruger I til at hente film ned med? Findes der nogen gode programmer?

Anbefal hjertens gerne piger...

Bruger youtube downloader det er både gratis og lovligt bare søge efter youtube downloader på Google

Anmeld

18. september 2010

Mira0911

Lone H. skriver:

Bruger youtube downloader det er både gratis og lovligt bare søge efter youtube downloader på Google

Okay.. tak for det...

Anmeld

18. september 2010

Lullaby

ellers grooveshark.com

Du kan ikke hente det ned men det er en online musikafspiller som har stort set alt musik.

Anmeld

19. september 2010

Mira0911

Lullaby skriver:

ellers grooveshark.com

Du kan ikke hente det ned men det er en online musikafspiller som har stort set alt musik.

Okey... takker.. Må jeg kigge på... :)

Anmeld

19. september 2010

Mira0911

Lone H. skriver:

Kan det passe når man har downloadet Youtube downloader at man har noget der hedder - E-Zsoft Flash Player og noget der hedder E-Zsoft Youtube Downloader? Vil lige være på den sikre side!

Anmeld

20. september 2010

LRJ

MoarJ skriver:

Kan det passe når man har downloadet Youtube downloader at man har noget der hedder - E-Zsoft Flash Player og noget der hedder E-Zsoft Youtube Downloader? Vil lige være på den sikre side!

Mit hedder free studio det jeg jeg henter i kan sende et link når jeg kommer på computeren ?

Anmeld

20. september 2010

LRJ

MoarJ skriver:

http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm

det er den her jeg bruger

Anmeld

20. september 2010

Dinna88

Pirate Bay
Men det er begrænset hvor meget OG jeg prøver så vidt som muligt at købe det (når det er på udsalg) så jeg ikke føler mig som en forræder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.