jeg have sagt ene mere så slut men men ja nu er jeg i trivl.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. september 2010

H+S Skjolgborg.

vi fik tobias den 23 dec 2009 steen blev 40 år i maj jeg blever 34 til nov manden ville mega gerne have en mere nu med mig og ville det siden tobias kom til endelig før det nej kun ham pga hans aldre....

pyhaaa er mega i trivl mere om det der kan man klar det som alle andre nok tænker to små børn med ca 19 mdr  og 2 år imellem hvis man bleve graviud nu endefor de næste pr mdr.

Min sp sprøjte udløber nu her så skal tænk lidt hurtigt over det ellers skal der gå ydermere 3 mdr nu har jeg tænkt de sidste 2-2½ mdr og steen ville jo også gerne vide besked snart.

Jeg er ikke bange for dep og angsten så meget igen som da jeg vente ham efter alt det med min datter.

men er nok mere bange for om jeg ville kunne klar natteri kolik osv igen som med tobias som stadig i dag snart 9 mdr gammel ikke sover helt natten igellem...

pyha jeg er i trivl har to venider der prøver påp baby en der måske snart skal og en der skal føde nu til okt og en der skal til jan..

det trækker lidt det hele....

hjælppppppp hva ville du gøre i mit sted jeg ville så gerne have en mere med steen men vores aldre tænker jeg på der ikke skal gå 1½ til 3 år før jeg blever gravid så skal det helst være med termin inden maj 2012 max der blever steen 42 år og efter han er 42-43 max ville jeg sige det er stop for en mand af få børn..

mvh henriette som er i trivl hva jeg skal og ikke skal gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

eirene

Jeg vil sige at jeg ville overhovedet ikke tænke på min mands alder. Du har da flere gode år at få børn i endnu. Og din mand kan jo teknisk set få børn indtil han lægger sig i graven..

Men det er jo et temperaments-spørgsmål om hvor gammel man vil være når man har børn. Hvis jeg var dig, ville jeg gøre det. Børnene er aldrig ens. Så det er mit råd til dig. Gør det! Børn er jo dejlige...

Anmeld

18. september 2010

H+S Skjolgborg.

eirene skriver:

Jeg vil sige at jeg ville overhovedet ikke tænke på min mands alder. Du har da flere gode år at få børn i endnu. Og din mand kan jo teknisk set få børn indtil han lægger sig i graven..

Men det er jo et temperaments-spørgsmål om hvor gammel man vil være når man har børn. Hvis jeg var dig, ville jeg gøre det. Børnene er aldrig ens. Så det er mit råd til dig. Gør det! Børn er jo dejlige...

TAK FOR SVAR SØDE...

pyha jeg tænker meget til aften over det jeg hved sgu ikke..

er sgu lidt bange også om jeg ville kunne klar 4 børn f.esk bleve jeg gravid om nu eller indfor 2 mdr ville Tobias f.eks 18-20 mdr.Victoria næsten 5 år(victoria 5 år den 13/8)  og benjamin ville jo så være over 10 år. da han blever 10 år til jan 2010.

ikke nemt.

Jeg må tænke til torsdag da fredag er dagen for tiden til lægen med ny p-sprøjte.

Anmeld

18. september 2010

LISBETH:-)

Jeg vil sige at hvis du er i tvivl er der nok en grund til det. Personligt ville jeg aldrig få flere børn hvis jeg var i tvivl.

Synes ikke at du/i er så gamle at det bare skal være nu nu    

Anmeld

18. september 2010

H+S Skjolgborg.

lisbeth2910 skriver:

Jeg vil sige at hvis du er i tvivl er der nok en grund til det. Personligt ville jeg aldrig få flere børn hvis jeg var i tvivl.

Synes ikke at du/i er så gamle at det bare skal være nu nu    

hmmm har været i trivl alle 3 gange... om jeg ville blev god nok mor eller kunne klar opgaven som mor... men ja et sted har jeg jo kunne det ellers have jeg nok ikke tre nu..

men mit ? er nok mere med to så små børn efter hinanden har jeg jo ikke prøve før victoria blev jo 4 i aug og da  tobias blev født blev hun jo 3 år 4 mdr før kan man sige...

jeg syntes vi er oppe i årne hvis man siger steen er 40 nu som han er er han 58 når tobias er 18 år... måske så ca 59-60 år med nummer to det jeg mener,,, det er min far hva trode det var de farfar ikke særlig fedt af få den af høre hvis det er han/hun prøver det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.