vi fik tobias den 23 dec 2009 steen blev 40 år i maj jeg blever 34 til nov manden ville mega gerne have en mere nu med mig og ville det siden tobias kom til endelig før det nej kun ham pga hans aldre....
pyhaaa er mega i trivl mere om det der kan man klar det som alle andre nok tænker to små børn med ca 19 mdr og 2 år imellem hvis man bleve graviud nu endefor de næste pr mdr.
Min sp sprøjte udløber nu her så skal tænk lidt hurtigt over det ellers skal der gå ydermere 3 mdr nu har jeg tænkt de sidste 2-2½ mdr og steen ville jo også gerne vide besked snart.
Jeg er ikke bange for dep og angsten så meget igen som da jeg vente ham efter alt det med min datter.
men er nok mere bange for om jeg ville kunne klar natteri kolik osv igen som med tobias som stadig i dag snart 9 mdr gammel ikke sover helt natten igellem...
pyha jeg er i trivl har to venider der prøver påp baby en der måske snart skal og en der skal føde nu til okt og en der skal til jan..
det trækker lidt det hele....
hjælppppppp hva ville du gøre i mit sted jeg ville så gerne have en mere med steen men vores aldre tænker jeg på der ikke skal gå 1½ til 3 år før jeg blever gravid så skal det helst være med termin inden maj 2012 max der blever steen 42 år og efter han er 42-43 max ville jeg sige det er stop for en mand af få børn..
mvh henriette som er i trivl hva jeg skal og ikke skal gøre.
Anmeld