Hvilken vinterjakke er pænest??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Kloster

Hej hej tøser...

Takkk for svarene. Må lige sige, at jeg er rødhåret

Og de sidste 2 år har min gamle sommer og vinterjakke været kakigrøn. Havde nemlig også tænkt på den mørkegrå. Den i lys kit er så flot, men ikke praktisk til en mor til 3 drenge...

Har faktisk også tænkt på at ALLE bare har sorte vinterjakker. Det behøver jeg nu ikke, men for 3-4. år i træk ville  jeg få en kakigrøn... Personligt kedeligt for mig. Ell skal jeg bare bide det i mig?

Må også lige sige at jeg kun har 1 jakke. Så den skal være både til fest, sørgelige begivenheder og hverdag... (hov... Har også en hvid kunstpels jakke, men ellers... )

Ændre det jeres meninger???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

SiLiMiMa

Kloster skriver:

Hej hej tøser...

Takkk for svarene. Må lige sige, at jeg er rødhåret

Og de sidste 2 år har min gamle sommer og vinterjakke været kakigrøn. Havde nemlig også tænkt på den mørkegrå. Den i lys kit er så flot, men ikke praktisk til en mor til 3 drenge...

Har faktisk også tænkt på at ALLE bare har sorte vinterjakker. Det behøver jeg nu ikke, men for 3-4. år i træk ville  jeg få en kakigrøn... Personligt kedeligt for mig. Ell skal jeg bare bide det i mig?

Må også lige sige at jeg kun har 1 jakke. Så den skal være både til fest, sørgelige begivenheder og hverdag... (hov... Har også en hvid kunstpels jakke, men ellers... )

Ændre det jeres meninger???

nej, det stadfæster den kun 

Anmeld

18. september 2010

Ranarupta

Jeg ville tage den nederste, med den røde hårfarve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.