OMG - gi' mig styrke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. september 2010

NoName

Jeg tror dælme vi er ramt af både appetitspring OG 8 ugers spring PÅ samme tid...

åhhhh mit hoved er ved at sprænges....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Tulle28

noname skriver:

Jeg tror dælme vi er ramt af både appetitspring OG 8 ugers spring PÅ samme tid...

åhhhh mit hoved er ved at sprænges....

Åhhh du får lige et stort !! Så er det bare vidunderligt at være mor ikke...? HUSK det er en fase...

Knus Tulle

Anmeld

18. september 2010

NoName

Tulle28 skriver:

Åhhh du får lige et stort !! Så er det bare vidunderligt at være mor ikke...? HUSK det er en fase...

Knus Tulle

Ååhh så skønt at være moaaar....

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

Du skal nok klare den!

Anmeld

18. september 2010

NoName

kitty skriver:

Du skal nok klare den!

Håber dælme det er ovre inden barnedåb i næste weekend...

Anmeld

18. september 2010

klmf

Det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SNØFT, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase....

Sådan overlevede jeg de første 3 måneder med Oliver...

Det skal nok gå 

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

noname skriver:

Håber dælme det er ovre inden barnedåb i næste weekend...

Det håber jeg også for Jer! Er det søndag så som i morgen søndag?? Jeg krydser aaaaaalt hvad jeg kan.

Og så tror jeg Lotchen har fat i den lange ende, selvom det kan virke en anelse skørt formuleret

Anmeld

19. september 2010

NoName

kitty skriver:

Det håber jeg også for Jer! Er det søndag så som i morgen søndag?? Jeg krydser aaaaaalt hvad jeg kan.

Og så tror jeg Lotchen har fat i den lange ende, selvom det kan virke en anelse skørt formuleret

nej det er først på næste søndag...

Anmeld

19. september 2010

NoName

lotchen skriver:

Det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SNØFT, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase, det er en fase....

Sådan overlevede jeg de første 3 måneder med Oliver...

Det skal nok gå 

Smiler... takker, jeg bruger den hver dag...

Anmeld

19. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

SUK... dét er ikke sjovt! prøvede vi også! men HEY.. I'm still standing! So will you

Og det er helt sikkert ovre på søndag så I får en helt fantastisk dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.