Jeg er på ingen måde drømmetyder
, men jeg vil da alligevel lige dele en erfaring med dig. Da min mand og jeg var til den første scanning i uge 7 og så det lille hjerte slå
, så vi også samtidigt en lille lys "sæk" på scanningsbilledet. Min mand ville vide om det evt. kunne være at det blev tvillinger, men lægen fortalte at det ikke var et barn, men "noget" kroppen ville absorbere igen. Det havde jeg taget for gode vare, men min mand blev ved med at sige at det måske godt kunne være at det var tvillinger jeg gik rundt med i maven. Nogle uger inden vi skulle til NF drømte jeg så at jeg havde en abort og at jeg "fødte" 2 skikkelser. Den ene der lignede en almindelig lille baby i uge 13 og den anden mest af alt lignede et underudviklet foster med "blæksprutte-look". Det havde altså ingen krop - kun hoved, arme og ben. Rimelig scarry!
Nå, men jeg kom til NF og der var kun ét sundt barn i min mave, INGEN blæksprutte
Jeg fortalte lægen om min drøm og han sagde at det er meget almindeligt at gravide drømmer meget og "udlever" deres værste frygt i drømmeverden. .. Så hvis jeg læser din mail korrekt er det nok det der også er sket for din kæreste. I er bange for at få et barn med down efter dit resultat til NF og den frygt kører rundt i jeres/ din kærestes underbevidsthed.
JEG tror personligt at man ikke skal lægge så meget i sine drømme når man er gravid. Om ikke andet er det da godt at det i drømmen er "den anden kvinde" der er gravid med en barn, der har down og ikke dig
. Min lommefilosofi siger mig at I inderst inde må være klar over at jeres barn er sundt og rask
Jeg ønsker jer alt mulig held og lykke - er sikker på at alt nok skal gå godt.
Hilsen Christina 21+5
Anmeld