Hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. september 2010

Chalala85

Hej tøser,

Havde egenlig lovet mig selv ikke at skrive for meget herinde fordi jeg tror det hjælper at lægge lidt låg på for ikke at blive for irriteret over der intet sker.

Men har sørme et spørgsmål jeg ikke kan finde svar på via google og så er der jo kun i kloge hoveder tilbage.

Sagen er den at jeg skulle have mens igår, manden og jeg sexede lidt fordi det ikke var kommet og da vi så var færdige og jeg gik på toilettet var der en lille bitte smule blod på papiret og jeg tænker jo bare, så nu kommer den.

Men nej, efter det har der intet været, ingen tegn, NADA, ZIPCODE, INTET.

Er det min krop der er helt på afveje her?

Går ikke udfra jeg kan være gravid når jeg blødte lidt?!

Har nogen af jer prøvet det før?

Lidt langt.. Sorry...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

serinasmor

hmmm ... tænker at du måske har fået en lille rift .. men ved jo ikke hvor hård i gik til den

og ellers jo du kan da godt være gravid ... man kan så vidt jeg har forstået det godt være gravid og bløde lidt ... tror jeg faktisk jeg selv gjorde .. vi havde bare ikke prøvet så længe så jeg vidste på dato hvornår jeg skulle have min mens ... så jeg har jo nok ikke tænkt over det

vent en uges tid og se om der kommer mere blod og ellers tag en test

Anmeld

18. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

Hej tøser,

Havde egenlig lovet mig selv ikke at skrive for meget herinde fordi jeg tror det hjælper at lægge lidt låg på for ikke at blive for irriteret over der intet sker.

Men har sørme et spørgsmål jeg ikke kan finde svar på via google og så er der jo kun i kloge hoveder tilbage.

Sagen er den at jeg skulle have mens igår, manden og jeg sexede lidt fordi det ikke var kommet og da vi så var færdige og jeg gik på toilettet var der en lille bitte smule blod på papiret og jeg tænker jo bare, så nu kommer den.

Men nej, efter det har der intet været, ingen tegn, NADA, ZIPCODE, INTET.

Er det min krop der er helt på afveje her?

Går ikke udfra jeg kan være gravid når jeg blødte lidt?!

Har nogen af jer prøvet det før?

Lidt langt.. Sorry...

Du kan sagtens være gravid selv om du har blødt lidt. Især hvis det er stoppet op igen, og ikke var voldsomt.

Min veninde var gravid da hun havde sådan en blødning, og man hører ofte om det.

Ud at teste med dig!!!

Anmeld

18. september 2010

Chalala85

serinasmor skriver:

hmmm ... tænker at du måske har fået en lille rift .. men ved jo ikke hvor hård i gik til den

og ellers jo du kan da godt være gravid ... man kan så vidt jeg har forstået det godt være gravid og bløde lidt ... tror jeg faktisk jeg selv gjorde .. vi havde bare ikke prøvet så længe så jeg vidste på dato hvornår jeg skulle have min mens ... så jeg har jo nok ikke tænkt over det

vent en uges tid og se om der kommer mere blod og ellers tag en test

Hehe en rift er ret sandsynligt.. men ja jeg ved det ikke. Jeg må nok bare se tiden an om den kommer eller ej. -men nøj hvor er det irriterende.

Anmeld

18. september 2010

Chalala85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du kan sagtens være gravid selv om du har blødt lidt. Især hvis det er stoppet op igen, og ikke var voldsomt.

Min veninde var gravid da hun havde sådan en blødning, og man hører ofte om det.

Ud at teste med dig!!!

Jeg har ingen test herhjemme sweets og jah jeg tør heller ikke endnu hehe.

Hader at få den ene streg.

Så må lige se tiden an æv

Anmeld

18. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har ingen test herhjemme sweets og jah jeg tør heller ikke endnu hehe.

Hader at få den ene streg.

Så må lige se tiden an æv

Ih jeg hepper med på sidelinjen smukke

Nu skal vi altså begge finde de 2 streger

Anmeld

18. september 2010

Chalala85

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih jeg hepper med på sidelinjen smukke

Nu skal vi altså begge finde de 2 streger

Ja nu må det altså være vores tur efterhånden hehe. Krydser for din men ikke kommer her om et par dage

Anmeld

18. september 2010

_-Kathrine-_

Krydser alt hvad jeg kan for at den er der :-)

Knus

Anmeld

18. september 2010

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Krydser alt hvad jeg kan for at den er der :-)

Knus

Tak søde, må vidst bare have lidt tålmodighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.