Jeg har en vandcyste (i venstre side) - og av for pokker den kan mærkes ofte.. Jeg fik af vide af hende som scannede mig første gang, at hun ikke kendte så meget til det, så hun ville lige få en overlæge til at scanne mig. Sød dame - dog fra Sverige, så jeg forstod næsten ingenting, men men men, hun forklarede at jeg havde vandcysten pga (for) meget hormoner i kroppen, den var ikke farlig, men kun godt briste - den kunne briste på 2 måder:
1. som en ballon mister luften lige så stille - altså at cysten ville gå i sig selv
2. igen som en ballon - kunne/kan den springe - DETTE vil dog kunne mærkes, og jeg BURDE IKKE være i TVIVL når det skete/sker
Men vandcysten jeg bærer på, vil ikke påvirke babyen eller fødselsen engang i November.
Da de opdagede den (til NF-scanningen) - målte den 5 cm. - nu måler den 2½ cm. og jeg har ikke hafte den vilde smerte, selvom jeg mærker den meget for tiden - især når guldklumpen lige sparker i det område..
Et vennepar af os - mandens mor havde tre vandcyster da hun var gravid med ham, de var alle væk til fødselsen - og hun havde slet ikke ondt på noget tidspunkt..
Anmeld