hjemmebagte lagkagebunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. september 2010

Anitta J

håber der sidder en klog kagekone
jeg skal forsøge at lave min egen kagebund, da købe bundene ik er store nok. kan jeg godt bare rulle dejen ud på bordet og så lægge fadeet på og skære efter, og så bare i ovnen med den, eller hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Snefnug1984

camian skriver:

håber der sidder en klog kagekone
jeg skal forsøge at lave min egen kagebund, da købe bundene ik er store nok. kan jeg godt bare rulle dejen ud på bordet og så lægge fadeet på og skære efter, og så bare i ovnen med den, eller hvad skal jeg gøre?

Hvis du vil lave lagkagebunde, skal du jo lave en alm. kagedej og bage den i bunde. Den er jo flydende og kan ikke rulles ud. Men tegn dit fad af på bagepapiret og fyld så dej i indenfor stregen og bag den.. Håber det gav mening?

Anmeld

18. september 2010

Anitta J

JordbærBlomst skriver:

Hvis du vil lave lagkagebunde, skal du jo lave en alm. kagedej og bage den i bunde. Den er jo flydende og kan ikke rulles ud. Men tegn dit fad af på bagepapiret og fyld så dej i indenfor stregen og bag den.. Håber det gav mening?

jo det gjorde det tusinde tak for hjælpen.. har du evt en god opskrit på både choko og alm bunde?

Anmeld

18. september 2010

CamillaSoefelt

camian skriver:

jo det gjorde det tusinde tak for hjælpen.. har du evt en god opskrit på både choko og alm bunde?

hvornår skal du bruge opskriften? Jeg har en god opskrift på både alm og chokobunde..

Anmeld

18. september 2010

Snefnug1984

camian skriver:

Prøv at se under opskrift tråden - der er mange gode opskrifter

Anmeld

18. september 2010

Anitta J

CamillaSoefelt skriver:

hvornår skal du bruge opskriften? Jeg har en god opskrift på både alm og chokobunde..

bare sådan inde for den næste uges tid.. skal lige øve mi gengan eller 2 inden jeg virkelig står og skal bruge dem

Anmeld

18. september 2010

CamillaSoefelt

camian skriver:

bare sådan inde for den næste uges tid.. skal lige øve mi gengan eller 2 inden jeg virkelig står og skal bruge dem

Oki.. finder den lige frem til dig imorgen og skriver den til dig i en PB oki..?

Anmeld

18. september 2010

CamillaSoefelt

camian skriver:

Eller ikke fordi den er hemmelig hvis nogen sku tro det.. Kan sagtens skrive den herinde.. hehe

Anmeld

18. september 2010

Steph_Laurits

CamillaSoefelt skriver:

Eller ikke fordi den er hemmelig hvis nogen sku tro det.. Kan sagtens skrive den herinde.. hehe

Kunne også godt tænke mig opskriften

Anmeld

19. september 2010

CamillaSoefelt

StephanieJ skriver:

Kunne også godt tænke mig opskriften

Skriver den bare til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.