hvordan ska det siges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. september 2010

minviktor

hej jeg går sygemeldt på 3. måned på grund af despretion. nu er jeg så flyttet sammen med min forlovede som jeg elsker højt. men efter vores sammenflytning er tingene ved at gå galt.

jeg bliver hele tiden sat i baggrunden da hans to ekser er mere vigtige fordi de har børn som han tit passer. jeg hører ikke om andet end hvordan deres forhold var den gang og sådan.

har snakket med ham om det men han bliver ved og ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

charlottekri

minviktor skriver:

hej jeg går sygemeldt på 3. måned på grund af despretion. nu er jeg så flyttet sammen med min forlovede som jeg elsker højt. men efter vores sammenflytning er tingene ved at gå galt.

jeg bliver hele tiden sat i baggrunden da hans to ekser er mere vigtige fordi de har børn som han tit passer. jeg hører ikke om andet end hvordan deres forhold var den gang og sådan.

har snakket med ham om det men han bliver ved og ved

hm.. i mine ører lyder du faktisk lidt jaloux på din forlovedes eks'er.. og da du lider af en depresion, så er selværet jo ikke i top, kan jeg tænke mig og deraf jalousien..

det bedste ville selvfølgelig være at tage en alvorlig snak med ham omkring hvad du føler!! men det lyder til at det har du prøvet??

har du prøvet at vende den rundt således at DU snakker om alle dine tidligere forhold?? det kan jo være at han så opdager hvor træls det er at høre på hele tiden...?

ellers synes jeg at din forlovede måske burde skære lidt ned på at passe de børn (nu ved jeg jo ikke om det er hans, men det lyder ike sådan..) for det burde jo være dig og ham, når i nu lige er flyttet sammen...

og hvis du føler at du bliver sat i baggrunden, så prøv i en periode at skubbe ham i baggrunden... hvis du ved at han f.eks. skal passe børnene en aften, så tag over til en veninde i stedet.. (dette skal dog gøres uden at skubbe ham væk )

Jeg håber for dig / jer at det bliver bedre med tiden

Anmeld

18. september 2010

minviktor

han har nægtet mig at snakke med mine ekser, og når jeg tager væk en aften så bliver han mega sur, men han er nogen gange væk flere dage i træk hvor han er ovre ved de andre

Anmeld

18. september 2010

charlottekri

han har nægtet mig at snakke med mine ekser, og når jeg tager væk en aften så bliver han mega sur, men han er nogen gange væk flere dage i træk hvor han er ovre ved de andre

jamen jeg vil så sige at hvis han bliver sur over at du tager afsted, og selv tager afsted og ha gerne må have kontakt med hans eks'er og du ike må, så er der klart noget galt i jeres forhold!!!

i er simpelthen nødt til at tage en snak om hvordan i begge vil have at jeres forhold skal være!!! for hvis i er forlovede betyder det vel at i skal giftes, og for at være helt ærlig, så tror jeg ikke på det ægteskab ud fra hvad du beskriver...

beklager at vlre hudløst ærlig, men du er nødt til at stille dig på bagben!!

knus

Anmeld

18. september 2010

minviktor

charlottekri skriver:

jamen jeg vil så sige at hvis han bliver sur over at du tager afsted, og selv tager afsted og ha gerne må have kontakt med hans eks'er og du ike må, så er der klart noget galt i jeres forhold!!!

i er simpelthen nødt til at tage en snak om hvordan i begge vil have at jeres forhold skal være!!! for hvis i er forlovede betyder det vel at i skal giftes, og for at være helt ærlig, så tror jeg ikke på det ægteskab ud fra hvad du beskriver...

beklager at vlre hudløst ærlig, men du er nødt til at stille dig på bagben!!

knus

jeg snakkede med ham igår hvor han tog afsted og idag har ejg fået tilbud om en lejlighed som jeg overvejer at tage hvis han ikke vil snakke om det

Anmeld

18. september 2010

charlottekri

minviktor skriver:

jeg snakkede med ham igår hvor han tog afsted og idag har ejg fået tilbud om en lejlighed som jeg overvejer at tage hvis han ikke vil snakke om det

det kan jeg ærlig talt godt forstå!! 

hvis han ikke kan være i et ligebyrdigt forhold, så er det vist bedst at han er single, hvis du forstår...

Anmeld

18. september 2010

minviktor

forstår ejg godt. jeg skal svare på mandag om jeg vil have den

Anmeld

18. september 2010

charlottekri

minviktor skriver:

forstår ejg godt. jeg skal svare på mandag om jeg vil have den

så synes jeg at du skal tage en snak med ham her i weekenden, og så finde ud af om det er ham du vil tilbringe dit liv med...

jeg kan se at der er en ret stor aldersforskel mellem dig og din kæreste... måske er i bare ikke det samme sted i livet... sorry

Anmeld

18. september 2010

SussieThyssen

Først skal du have et trøsteknus.
Sikke da et fjols han er.
Og så vil jeg da sige at jeg også synes du skal se at komme ud af vagten. En mand, der behandler en på den måde...28 år eller ej...fortjener bare ikke ens kærlighed. Men jeg tænker også at der jo må være en grund til at han har SÅ mange x-er med børn.
Han hører desværre nok til de, der i virkeligheden ikke vil binde sig og samtidigt går og holder op for sig selv (og andre) hvor fantastisk de andre var før en selv.
Men hvorfor er de så X'er???
Se at komme videre lille mor, både du og dit barn fortjener ro og tryghed og ikke al den frustration og sorg.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. september 2010

anna-jonas

SussieThyssen skriver:

Først skal du have et trøsteknus.
Sikke da et fjols han er.
Og så vil jeg da sige at jeg også synes du skal se at komme ud af vagten. En mand, der behandler en på den måde...28 år eller ej...fortjener bare ikke ens kærlighed. Men jeg tænker også at der jo må være en grund til at han har SÅ mange x-er med børn.
Han hører desværre nok til de, der i virkeligheden ikke vil binde sig og samtidigt går og holder op for sig selv (og andre) hvor fantastisk de andre var før en selv.
Men hvorfor er de så X'er???
Se at komme videre lille mor, både du og dit barn fortjener ro og tryghed og ikke al den frustration og sorg.

Kærligst
Sussie

Lige præcis................der er vist ikke meget ligeværdighed over det forhold. Se at komme videre, og find en der vil elske dig som den du er................både med eks'er og aftener i byen.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.