minviktor skriver:
hej jeg går sygemeldt på 3. måned på grund af despretion. nu er jeg så flyttet sammen med min forlovede som jeg elsker højt. men efter vores sammenflytning er tingene ved at gå galt.
jeg bliver hele tiden sat i baggrunden da hans to ekser er mere vigtige fordi de har børn som han tit passer. jeg hører ikke om andet end hvordan deres forhold var den gang og sådan.
har snakket med ham om det men han bliver ved og ved
hm.. i mine ører lyder du faktisk lidt jaloux på din forlovedes eks'er.. og da du lider af en depresion, så er selværet jo ikke i top, kan jeg tænke mig og deraf jalousien..
det bedste ville selvfølgelig være at tage en alvorlig snak med ham omkring hvad du føler!! men det lyder til at det har du prøvet??
har du prøvet at vende den rundt således at DU snakker om alle dine tidligere forhold?? det kan jo være at han så opdager hvor træls det er at høre på hele tiden...?
ellers synes jeg at din forlovede måske burde skære lidt ned på at passe de børn (nu ved jeg jo ikke om det er hans, men det lyder ike sådan..) for det burde jo være dig og ham, når i nu lige er flyttet sammen...
og hvis du føler at du bliver sat i baggrunden, så prøv i en periode at skubbe ham i baggrunden... hvis du ved at han f.eks. skal passe børnene en aften, så tag over til en veninde i stedet.. (dette skal dog gøres uden at skubbe ham væk
)
Jeg håber for dig / jer at det bliver bedre med tiden
Anmeld