Et godt glas vin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. september 2010

Sunflower

...af den alkoholfrie slags søges. Jeg er ikke gravid men da det har vist sig at være MEGET svært for os, har jeg valgt at droppe AL alkohol. Min holdning har nu altid været at et enkelt glas ikke kan skade og at man ikke skal leve som en gravid før man er det. Men nu har det altså ændret sig.

Det er ikke et problem for mig at undvære, hverken til fester eller noget - men så alligevel er der en gang i mellem hvor vi får noget rigtig lækkert mad hvor jeg tænker, uhm et glas vin ville da alligevel sætte prikken over I'et Jeg har kun hørt dårligt om alkoholfri vine, men skulle der alligevel være en i dette forum som har afprøvet og fundet en der er værd at drikke, må I da godt lige sige til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Tulle28

Min erfaring er at det FINDES IKKE!:-( Vi har været omkring diverse vinhandlere og der findes også nogle stykker som er produceret så de skulle smage som "rigtig" vin, men altså.... Det smager mest bare af saftevand, hvis du spørger mig.

Men hvis du kan lide øl, så findes der nogle rigtig gode Weiss bier, bl.a. har Erdinger lavet en, som smager rigtig godt - slet ikke som f.eks. Tuborg Free, som da er den nok fladeste, kedeligste "øl" der findes.

Knus Tulle

Anmeld

18. september 2010

Ann.

Jeg har fundet en i SuperBest - den er super god og frugt-agtig men smager stadig som vin - den benyttede jeg mig af under min graviditet, der er både rød og hvid, den står ved børnechampangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.