Løbemakker søges - KBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej, jeg ville høre om der er nogen som kunne tænke sig, at løbe sammen med mig en gang eller to i ugen.

Jeg løber selv 2-3 gange i ugen så vidt muligt, og søger en at løbe med bare nogle af gangene, eller hver gang.

Især nu hvor vinteren sætter ind, kunne det være dejligt med en løbemakker.

Jeg kan løbe visse morgener, og de fleste aftener.

Kh Alexis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Leonora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej, jeg ville høre om der er nogen som kunne tænke sig, at løbe sammen med mig en gang eller to i ugen.

Jeg løber selv 2-3 gange i ugen så vidt muligt, og søger en at løbe med bare nogle af gangene, eller hver gang.

Især nu hvor vinteren sætter ind, kunne det være dejligt med en løbemakker.

Jeg kan løbe visse morgener, og de fleste aftener.

Kh Alexis

hvor bor du..jeg bor på amager men kunne meget godt tænke mig at komme igang med at løbe igen...

Knus Louise

Anmeld

18. september 2010

Leonora skriver:

hvor bor du..jeg bor på amager men kunne meget godt tænke mig at komme igang med at løbe igen...

Knus Louise

Hej Louise, jeg bor på Vesterbro. Kunne være hyggeligt hvis det kunne lade sig gøre at løbe sammen

Anmeld

18. september 2010

Leonora

Hej Louise, jeg bor på Vesterbro. Kunne være hyggeligt hvis det kunne lade sig gøre at løbe sammen

Jeg er frisk...måske vi kunne løbe på bryggen...det er jo på halvvejen for os begge...jge har dog ikke løbet længe men spinner i ca en gang om ugen...er dog lidt træt af det så måske jeg sku forsøge noget løb igen

Jeg har altid fri ons og ellers i week. Arb hver 3. week...

Knus fra mig

Anmeld

18. september 2010

Leonora skriver:

Jeg er frisk...måske vi kunne løbe på bryggen...det er jo på halvvejen for os begge...jge har dog ikke løbet længe men spinner i ca en gang om ugen...er dog lidt træt af det så måske jeg sku forsøge noget løb igen

Knus fra mig

Det kan vi godt prøve. Der er faktisk også gratis løb på Amager fælled hver lørdag morgen, hvor man kan få taget tid også. Har overvejet at tage derover og se hvordan det er.

Der kommer også en masse andre og løber. Kunne det være noget at afprøve?

Onsdag kan jeg løbe om morgenen bedst, da jeg møder kl 10 og bagefter skal hjem og læse.

De andre dage i ugen er det lidt forskelligt. Torsdag dog helt udelukket pga. laaaang skoledag.

Jeg løber nogle gange i ugen, men tager den lidt med ro pt. da mit knæ er lidt belastet i disse dage.

Tempo betyder ik så meget for mig som distancen gør, for tempo kan jeg bare træne selv, men lange distancer er sjovest sammen med andre.

Så vi kan jo bare starte stille ud.

Anmeld

18. september 2010

Leonora skriver:

Knus fra mig

http://www.parkrun.org.uk/amager/Hjem.aspx

Anmeld

18. september 2010

Leonora

Det kan vi godt prøve. Der er faktisk også gratis løb på Amager fælled hver lørdag morgen, hvor man kan få taget tid også. Har overvejet at tage derover og se hvordan det er.

Der kommer også en masse andre og løber. Kunne det være noget at afprøve?

Onsdag kan jeg løbe om morgenen bedst, da jeg møder kl 10 og bagefter skal hjem og læse.

De andre dage i ugen er det lidt forskelligt. Torsdag dog helt udelukket pga. laaaang skoledag.

Jeg løber nogle gange i ugen, men tager den lidt med ro pt. da mit knæ er lidt belastet i disse dage.

Tempo betyder ik så meget for mig som distancen gør, for tempo kan jeg bare træne selv, men lange distancer er sjovest sammen med andre.

Så vi kan jo bare starte stille ud.

Ihhh det lyder super...jeg vil gerne være med på morgen løb om onsdagen...jeg kan aflevere min datter fra halv 8 og så er jeg klar derefter...det lyder også godt med det på fælleden..er dog på arb hver 3 lørdag men er frisk på de andre...

Hvad siger du til nu på ons??

Knus fra mig

Anmeld

19. september 2010

Leonora skriver:

Ihhh det lyder super...jeg vil gerne være med på morgen løb om onsdagen...jeg kan aflevere min datter fra halv 8 og så er jeg klar derefter...det lyder også godt med det på fælleden..er dog på arb hver 3 lørdag men er frisk på de andre...

Hvad siger du til nu på ons??

Knus fra mig

Ok, hvornår ville du kunne være klar? Jeg skal også lige nå hjem igen og i bad inden jeg skal køre til Nørrebro

Nu på onsdag tror jeg, at jeg må melde pas. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg vred om på mit ben igår på vej ned af trappen, og derefter fik ondt da jeg havde løbet og cyklet, så vil lige tage den med ro indtil lørdag. SÅ typisk altså!!

Hvad med på lørdag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.