Derma serien..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. september 2010

Kloster

Hej.

Vil bare lige høre jer efter om I synes, Derma serien er så god til huden osv som det lyder i reklamerne?

Nogle der har erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Riksen

Jeg har længe brugt Derma, og jeg er rigtig glad for produkterne. Jeg kan kun anbefale dem.

Anmeld

18. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kloster skriver:

Hej.

Vil bare lige høre jer efter om I synes, Derma serien er så god til huden osv som det lyder i reklamerne?

Nogle der har erfaring?

Synes de er de bedste i prisklassen!

Anmeld

18. september 2010

Snefnug1984

Jeg bruger også nogle af dem og synes de er rigtig gode taget i betragtning af, hvor billige de faktisk er og samtidig er parfume og paraben frie

Anmeld

18. september 2010

Mumto3

Hvor køber man det hennne?

Anmeld

18. september 2010

JVC

Jeg mener at Derma serien kan købes i alle supermarkeder.

Anmeld

18. september 2010

VictorsMoar

Kloster skriver:

Hej.

Nogle der har erfaring?

Er helt pjattet med bodylotionen, og så med pumpe -dejlig nemt og hygiejnisk  Konsistensen er lækker og huden bliver skønt gennemfugtet -absorberer også hurtigt

Øjen-gelen er dog ikke rig nok til mine øjen-omgivelser. Men lækker let, hvis man ikke har brug for så meget.

Deo roll-on'en er ok, dog sværger jeg stadig til Sanex 

Derma baby-produkter er også rigtig gode, dog bruger jeg indtil videre kun baby-badeolie og zinksalven.

Så kan helt klart anbefale Derma-serien

Anmeld

18. september 2010

frksiff

Der er tilbud i Rema 1000 fra i næste uge

Anmeld

18. september 2010

NGE

Jo-jah.. til prisen er den fin; specielt med de fordele serien nu har ifht. allergi mv. Jeg gik amok i netto end dag og købte deo, lotion, makeupfjerner og ansigtsscrub.

Jeg er dog ikke sikker på, at den vil forblive mit foretrukne produkt efter graviditet/aming - specielt er bodylotion og øjenmakeupfjerner ikke helt så gode som jeg kunne ønske mig. Lotionen er ikke helt nærende nok, og trænger ikke hurtigt ind og makeup-fjerneren svier faktisk lidt at anvende + kan give hævede øjenomgivelser. De to andre produkter fungerer fint.

MH Nana

Anmeld

18. september 2010

oerbaek

jeg bruger alle derma baby produkter til mine børn, er specielt glad for babycremen, den er lidt fed men da begge mine børn har meget tør hud er den helt perfekt til dem.

Kan klart anbefales

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.