Slimprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. september 2010

Pocha

Ja, lige nu sidder jeg nede på Lolland, nærmere betegnet Lalandia (bor normalt i Odense) og her til morgen da jeg gik på toilet, der lå der ihvertfalt noget af slimproppen i underbukserne....(lidt større end en 5-krone vil jeg tro)

Jeg er i dag 37+1, og nu er mit spørgsmål så; Er det noget jeg skal være nervøs over??? Under min sidste graviditet gik den først efter jeg havde fået veer og samtidig med at vandet gik.

Jeg ved godt at der kan gå flere uger fra den er gået til man føder, men  jer er nu blevet lidt nervøs alligevel... Skal man køre hjem til Odense, eller kan man evt. føde på et andet sygehus, hvis det nu skulle gå i gang i nat eller sådan noget??

Og hvad er jeres erfaringer med det med den slimprop??

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

sarahb

min gik et par dagen inden, men har hørt andre hvor den er gået et godt stykke tid inden.. Jeg ville blíve

Anmeld

18. september 2010

piadas

Jeg ville også blive. Min slimprop gik, så vidt jeg husker, flere uger før fødslen!

Anmeld

18. september 2010

Pocha

Vi bliver Sidst havde jeg veer i 26 timer, så hvis jeg pludselig mærker en ve, så må vi bare drøne til Odense, det er jo kun 3 timer væk..

Anmeld

18. september 2010

mth1987

Da min gik røg vandet godt nok en halv time efter men fødte først 10 timer efter. Så det går vel nok er jo meget forskelligt

Anmeld

18. september 2010

Bare mig..

Jeg tror ikke jeg ville køre hjem.. Mange gange går der jo nogen uger inden.. - Dog ikke i mit tilfælde.. Min gik lørdag aften klokken 20.00 og veerne begyndte ti min efter.. - Fødte godt nok først mandag morgen, men havde også lidt veer inden den gik..

Men jeg ville tage det roligt.. Om ikke andet, så må i jo køre hjem hvis du pludselig får veer..

Anmeld

18. september 2010

Pocha

Ingen veer endnu og vandet er heller ikke gået, så vi tager det stille og roligt, selvom jeg godt nok har det lidt mærkeligt i dag..

Anmeld

18. september 2010

Willa's mor

Ville bare lige sige at jeg har aldrig mærket eller set mine propper.. Og min JM sagde at den kan danne sig igen så det er ikke noget sikkert tegn..

Anmeld

18. september 2010

Pia.

tror ikke du skal være nervøs... Mine tre fødsler/graviditeter har været forskellige..

første gang så jeg slet ingen slimprop (uge 40)

anden gang gik slimproppen sammen med vandet (uge40)

og tredje gang gik den 2 dage inden fødslen.

Men er der ikke noget med du ikke må bade nu ? eller er det først når vandet er gået ? (uge40+)

Anmeld

18. september 2010

Pocha

Pia. skriver:

tror ikke du skal være nervøs... Mine tre fødsler/graviditeter har været forskellige..

første gang så jeg slet ingen slimprop (uge 40)

anden gang gik slimproppen sammen med vandet (uge40)

og tredje gang gik den 2 dage inden fødslen.

Men er der ikke noget med du ikke må bade nu ? eller er det først når vandet er gået ? (uge40+)

Jeg tror godt at jeg må bade, uden at være helt sikker... Men jeg går til graviditetssvømning hjemme i Odense, og der er der ingen der har sagt at jeg ikke må, og de ved hvor langt jeg er.

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.