Hør dem her og send en tanke til jeres bedre halvdel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Skouboe

.. eller en anden I holder af... 

Jeg sidder totalt flad og nyder at her er fred og ro. Freja er hos Farmor & Farfar og Silja sover...

Hører disse to sange og føler mig helt ny-forelsket i manden...

http://www.youtube.com/watch?v=X6Ek6cppN6M&feature=fvst

http://www.youtube.com/watch?v=WRzV6QF9xkI&feature=related

.. men jeg er selvfølgelig også små-skør af mangel på søvn, og hormonel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

TbCp

Tak

Vi havde en rigtig dum aften igår og gik i seng uden at sige godnat til hinanden.... nu har jeg siddet og hørt sangene med tårer i øjnene og sendt dem videre til min elskede.

Anmeld

18. september 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Tak

Vi havde en rigtig dum aften igår og gik i seng uden at sige godnat til hinanden.... nu har jeg siddet og hørt sangene med tårer i øjnene og sendt dem videre til min elskede.

Det er utroligt hvad musik kan bringe frem af følelser - eller ihvertfald minde en om.

Find manden og giv ham en kæmpe krammer - bare fordi du kan

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

Puha! Der begyndte jeg nok lige at stortude, efter den sidste sang.... Igår aftes/nat har nok været den hårdeste under behandling, og det gav en frygtelig stemning herhjemme. Den sang ramte lige i tårekanalerne!

Anmeld

18. september 2010

Skouboe

kitty skriver:

Puha! Der begyndte jeg nok lige at stortude, efter den sidste sang.... Igår aftes/nat har nok været den hårdeste under behandling, og det gav en frygtelig stemning herhjemme. Den sang ramte lige i tårekanalerne!

Gem den og hør den indimellem og prøv at huske på hvad det var du forelskede dig i ved manden - og omvendt.

Måden at overleve hårde tider på er ikke romantiske weekender på hotel eller restaurant besøg og bif ture - selvom det alt sammen er dejligt.. Det er det kram man ikke forventede at få, eller en lille seddel i lommen med et fx  et marcipanbrød eller noget andet den anden kan lide.. Det er de små ting man gør for hinanden, og desværre også dem der først bliver glemt..

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

Skouboe skriver:

Gem den og hør den indimellem og prøv at huske på hvad det var du forelskede dig i ved manden - og omvendt.

Måden at overleve hårde tider på er ikke romantiske weekender på hotel eller restaurant besøg og bif ture - selvom det alt sammen er dejligt.. Det er det kram man ikke forventede at få, eller en lille seddel i lommen med et fx  et marcipanbrød eller noget andet den anden kan lide.. Det er de små ting man gør for hinanden, og desværre også dem der først bliver glemt..

Det er så sandt som det er sagt!!

Men ja, det er de små ting man hurtigt glemmer at gøre.. Det var en god påmindelse om, at huske det lidt i den kommende tid!

Anmeld

18. september 2010

JustAnotherName

piv....!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.