Det er bare SÅ typisk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ja sådan noget sker ALTID for mig. Da jeg cyklede på arbejde i eftermiddags havde jeg en stiv modvind. Det tog 35 min at nå frem, hvor det normalt tager 20 min. Følte at jeg stod stille på vej NED af bakke.

Naiv som jeg er, glæder jeg mig til at få fri, så er der jo medvind op ad bakke. Men nej, vinden er vendt, så jeg havde sidevind hjem. Det tog så kun 50 min og ikke 30 jeg plejer at gøre det på. For bakken går jo stadig op Så nu er jeg godt træt i mine ben, men det er jo god motion

Jeg vil have Haugaard tilbage til folketinget, så jeg kan få medvind på min cykelsti

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Sakris

Ja det er bare mega træls! Man er så lettet når man endelig er kommet hjem. Altid noget bakken er på vej hjem, så kommer man ikke på arbejde og sveder som en hest! Men medvind på cykelstierne ville slet ikke være dårligt. I ingeniøren har de også både haft "motorvejs"cykeltunneler og pitstops med mulighed for at få lappet eller luft i dækkene på banen. De har haft hele reportager om det. Kan desværre ikke huske resten af forslagene.

Anmeld

18. september 2010

SussieThyssen

Jeanne skriver:

Ja sådan noget sker ALTID for mig. Da jeg cyklede på arbejde i eftermiddags havde jeg en stiv modvind. Det tog 35 min at nå frem, hvor det normalt tager 20 min. Følte at jeg stod stille på vej NED af bakke.

Naiv som jeg er, glæder jeg mig til at få fri, så er der jo medvind op ad bakke. Men nej, vinden er vendt, så jeg havde sidevind hjem. Det tog så kun 50 min og ikke 30 jeg plejer at gøre det på. For bakken går jo stadig op Så nu er jeg godt træt i mine ben, men det er jo god motion

Jeg vil have Haugaard tilbage til folketinget, så jeg kan få medvind på min cykelsti

Dejlig dosis humor, at få fra morgenstunden...tak for det
Ja, det er originalerne som Haugaard, der gør verden lidt sjovere, og helt ærligt, vi danskere træger til lidt mere medvind generelt.
Det har været surt for hele den danske befolkning i temmelig lang tid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg sidder og kigger på vinden lige nu og overvejer om jeg skal tage bussen i dag Lørdag er den eneste dag hvor det hænger sammen med min arbejdstid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.