Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Apples skriver: kan faktisk mest huske de der robot drenge og så mener jeg der var nogen året efter som mindede meget om dem? kan ikke lige huske hvem det var?
kan faktisk mest huske de der robot drenge og så mener jeg der var nogen året efter som mindede meget om dem? kan ikke lige huske hvem det var?
Nå ja... Kan godt huske de der robot- drenge, men kun fra reklamerne... Så det for første gang sidste år...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linselouise skriver: Hvem synes du om? Og hvad er dit eget talent???
Hvem synes du om?
Og hvad er dit eget talent???
og forresten- mit talent? - det må du svare på søs
Tilmeldt skriver: Jeg er helt VILD med de der tromme-gutter!!!! SHIT, det lød fedt!!!
Jeg er helt VILD med de der tromme-gutter!!!!
SHIT, det lød fedt!!!
Ja jeg blev også ret imponeret denne gang Og så vil jeg også sige at de er ret så lækre af nogle bjørneskindshuer at være
Apples skriver: Jeg kan rigtig godt lide breakdanserne Men syntes ikke det skal være dansere igen i år der vinder......så er lidt usikker Knus fra søs
Jeg kan rigtig godt lide breakdanserne
Men syntes ikke det skal være dansere igen i år der vinder......så er lidt usikker
Knus fra søs
De er fandme også for seje maaaan!!! Det skulle du lige tage og lære Milan der! Glæder mig til tirsdag søs
linselouise skriver: De er fandme også for seje maaaan!!! Det skulle du lige tage og lære Milan der! Glæder mig til tirsdag søs
Dette her er min favorit- er VILD med hende
http://www.youtube.com/watch?v=So-nYhw66js
linselouise skriver: Ja jeg blev også ret imponeret denne gang Og så vil jeg også sige at de er ret så lækre af nogle bjørneskindshuer at være
Ja, for fa'n.. Helt og aldeles enig!!!
Jeg troede faktisk at de var lidt nørdet, men de virker sq rigtigt friske, de gutter dér!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128