nogen der har testet posetiv FØR testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.545 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. september 2010

cecilie1984

Og hvor mange dage før gjorde i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

dorthemus

Jeg testede positivt to dage før

Anmeld

17. september 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Jeg testede positivt to dage før

Hva', snød du, Dorthe . Eller var klinikkens testdag 2 dage før mens-dag?

Anmeld

17. september 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Hva', snød du, Dorthe . Eller var klinikkens testdag 2 dage før mens-dag?

Hehehe...Jeg kan faktisk ikke huske det ift. mens, men jeg husker at jeg skulle teste på dag 16 og jeg testede på dag 14...ku ikke vente og jeg skulle på ledelseskursus og vidste bare at jeg ikke ville kunne koncentrere mig....det ku jeg så heller ikke alligevel fordi jeg var så glad og overvældet

Anmeld

17. september 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Hehehe...Jeg kan faktisk ikke huske det ift. mens, men jeg husker at jeg skulle teste på dag 16 og jeg testede på dag 14...ku ikke vente og jeg skulle på ledelseskursus og vidste bare at jeg ikke ville kunne koncentrere mig....det ku jeg så heller ikke alligevel fordi jeg var så glad og overvældet

Det kan jeg da så godt forstå

And then came Runa

Anmeld

17. september 2010

DK

Uhh 2 dage før!

Anmeld

17. september 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Det kan jeg da så godt forstå

And then came Runa

JAAAAAAAAAAAAA

Anmeld

18. september 2010

kkk

Jeg har netop testet positivt 2-4 dage før testdag med en almindelig (ikke high sensitiv) test.

4 dage før jeg forventer mens, men kun 2 dage før tid hvis jeg beregner testdagen som 14 dage efter ægløsning. Jeg har altså testet positivt 12 dage efter ægløsning.

Jeg testede med en high sensitiv test for to dage siden - der kom ikke nogen streg, men  der fremkom en rød plet på siden af testen, der hvor teststregen skulle komme, så der blev i et eller andet omfang opsnappet noget HCG-hormon allerede 6-4 dage før testdagen, men bare ikke nok til at skabe en ordentlig teststreg.

Anmeld

18. september 2010

mullesmith2

Testede positiv ca.4 dage før jeg regnede med mens altså testdagen så. Og jeg venter tvillinger så der var klart større produktion af hcg.

Anmeld

18. september 2010

Muffinmus

4 dage før...Men eftersom chancerne for en bio er der(eller nok mere chancerne for at man opdager det) hvis man tester før tid, så skal man altid lige overvjee om man psykisk kan holde til at få sin mens efter en positiv test.-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.