Er der noget galt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Anonym trådstarter

Heey tøsser . 

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp og erfaringer , jeg er idag 25+0 og vokser som jeg skal vil jeg selv mene . Maven bliver da større og større , hvilket jo er et godt tegn , men ejg er virkelig bekymrt for om der er noget galt . 

- Jeg mæsker ikke så mange spark som jeg har fået indtryk af at man skal når man er her omkring , jeg har mest sådan nogen boblende fornemmelser i maven , men dog føler jeg os ind imellem der kommer en fod eller hånd ud . 

Er det normalt ???

Håber virkelig nogen kan hjælpe mig , da det bekymrer mig en hel del . 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Heey tøsser . 

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp og erfaringer , jeg er idag 25+0 og vokser som jeg skal vil jeg selv mene . Maven bliver da større og større , hvilket jo er et godt tegn , men ejg er virkelig bekymrt for om der er noget galt . 

- Jeg mæsker ikke så mange spark som jeg har fået indtryk af at man skal når man er her omkring , jeg har mest sådan nogen boblende fornemmelser i maven , men dog føler jeg os ind imellem der kommer en fod eller hånd ud . 

Er det normalt ???

Håber virkelig nogen kan hjælpe mig , da det bekymrer mig en hel del . 

Knus

Hejsa de boblende bevægelser er meget normale i det stadie af din graviditet. Og at du mærker en fod eller noget en gang imellem er osse helt normalt. Men hvis du en dag SLET ikke mærker noget liv overhovedet, så skal du nok ringe til FG eller lægen. Er sikker på at ALT er som det skal være.. Du skriver bare hvis der er noget du vil vide

Knus Sussie 31+4

Anmeld

17. september 2010

Faith

Jeg vil sige det er fuldstændig normalt, når bare du mærker noget. Din moderkage kan sagtens ligge foran og så mærker man bare ikke de samme spark som hvis den ligger bagved. Da jeg ventede mine tvillinger havde jeg samme bekymringer som dig fordi jeg kun syntes jeg mærkede Mikkel. Det skyldtes at moderkagen lå foran i Emils side. Jeg har 2 sunde og raske drenge i dag. Men ring da til fødegangen hvis dine bekymringer tager overhånd. De vil helt sikkert gerne se dig og lytte til din baby. Det giver en kæmpe ro synes jeg.

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

Årh tusinde tusinde tak for jeres svar , det gav en indre ro i mig .

Det betød rigtig meget at i skrev det virker som om alt er normalt , jeg mærker noget hver eneste dag , og endda os flere gange om dagen . De sagde til gennemskanningen at min moderkage skulle ligge bagved , men jeg det ikk  . '

Jeg tror på der slet ikk er noget unormalt i den her graviditet , jeg er meget obs da flere i familien har haft tabt , men dog tidligt i graviditeten . 

- Jeg skal heldigvis lige et smut til læge tirsdag , så beder jeg hende lige lytte bare for en sikkerhedsskyld selvom jeg tror alt er normalt

Rigtig god weekend til jer

Anmeld

17. september 2010

Lucipher

Man kan købe en baby lytter som man kan brugt til at høre hjertet med. Jeg fik en SA sidste år, så da jeg blev gravid igen lånte jeg en. Den gav mig ro hvergang jeg blev bekymret for om der var noget galt.

Anmeld

17. september 2010

ESV

Lucipher skriver:

Man kan købe en baby lytter som man kan brugt til at høre hjertet med. Jeg fik en SA sidste år, så da jeg blev gravid igen lånte jeg en. Den gav mig ro hvergang jeg blev bekymret for om der var noget galt.

Dem fraråder de ellers på det kraftigste da de kan give unødvendige bekymringer hvis man ikke liiiige kan finde det man leder efter!! Jeg overvejde at købe en da jeg ventede mig men blev enig med mig selv om at jeg ville gå i total panik hvis jeg ikke kunne finde barnet og lad derfor være med det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.