Läckberg bog.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Kloster

Hej hej.

Nogen der ved, hvornår den 8. Läckberg bog udkommer på dansk??

Og bare nysgerrighed... Hvad læser I nu?

Jeg er stadig igang med Hypnotisøren af Lars Kepler. Er kommet ca halvvejs, men er gået noget i stå. Læser I også lidt i etapper??

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Nadia&Daniel

Jeg er i gang med: HVOR LAGDE JEG BABYEN? af Julia Lahme

Den er så sjov - og fanger fra første side..

Anmeld

17. september 2010

Sofia

Jeg mener den kommer omkring feb 2011 - glæder mig godt nok til at læse den! Sluger bare hendes bøger!!

Lige pt. er jeg gået igang med Twilight serien, har set filmene, men nu fanger bøgerne mig bare 100 procent! Har dog også lige bestilt "Hvor lagde jeg babyen" på biblioteket, så den skal jeg også have læst.

I sommerferien læste jeg Claras Krig - den kan jeg virkelig anbefale, hvis man kan lide beretninger fra anden verdenskrig!

Anmeld

17. september 2010

Faith

Ih vidste slet ikke at der kom en ny bog af hende! Den vil jeg glæde mig til.

Jeg får slet ikke læst for tiden. Synes sku mine tvillinger tager al min tid. ELSKER ellers at læse!

Anmeld

17. september 2010

Nadia&Daniel

Sofia skriver:

Jeg mener den kommer omkring feb 2011 - glæder mig godt nok til at læse den! Sluger bare hendes bøger!!

Lige pt. er jeg gået igang med Twilight serien, har set filmene, men nu fanger bøgerne mig bare 100 procent! Har dog også lige bestilt "Hvor lagde jeg babyen" på biblioteket, så den skal jeg også have læst.

I sommerferien læste jeg Claras Krig - den kan jeg virkelig anbefale, hvis man kan lide beretninger fra anden verdenskrig!

God fornøjelse når du kommer til den  Er som skrevet selv igang med denne - og jeg er vild med den. Har købt den i Netto til 50.-.. Og istedet for at læse den hurtigt - nyder jeg et par sider hver aften, mens manden ser fodbold eller andet..

Anmeld

17. september 2010

AnneBJ

Jeg har endelig fået øjnene op for Läckbergs bøger og er igang med Tyskerungen! Nice at der kommer en mere Sådan lige omkring det tidspunkt jeg går på barsel

Anmeld

17. september 2010

Kloster

AnneBJ skriver:

Jeg har endelig fået øjnene op for Läckbergs bøger og er igang med Tyskerungen! Nice at der kommer en mere Sådan lige omkring det tidspunkt jeg går på barsel

Hej.

MÅ da bare fortælle, at efter Tyskerungen, er der kommet Havfruen.

Den næste der åbenbart udkommer på dansk, hedder vist fyrtøjet.

VH Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.