problemer med at droppe natflasken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. september 2010

anjaditte

Jeg har store problemer med at stoppe med at give simon flasken når han skal sove, selvom min sundhedsplejeske siger at det ikk gør noget. Han får en natflasken når han skal sove og nogle gange hvor han vågner om natten.

Simon er 1 år og 2 mrd. Nogle som kan komme med råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

serinasmor

prøv at give ham vand i den i stedet .... det gjorde min søster med min nevø ... der engang imellem ( dog sjældent) stadig får vand i sin flaske om natten... han er 1 år og 8 mdr

Anmeld

17. september 2010

anjaditte

til serinasmor jeg giver også ham vand i kop, og det vil han gerne have, men flasken kan han ikk undvære

Anmeld

17. september 2010

serinasmor

anjaditte skriver:

til serinasmor jeg giver også ham vand i kop, og det vil han gerne have, men flasken kan han ikk undvære

hmmm ... tænker at vand i kop og vand i flasken ikke er det samme ... da han sikkert forbinder koppen med tørst og flasken med hygge ... så måske er tiden bare inde til at i hygger med vand i flasken i stedet for mælk i flasken...

Anmeld

17. september 2010

anjaditte

kan prøve og se om det virker

Anmeld

17. september 2010

>>Carina<<

anjaditte skriver:

Jeg har store problemer med at stoppe med at give simon flasken når han skal sove, selvom min sundhedsplejeske siger at det ikk gør noget. Han får en natflasken når han skal sove og nogle gange hvor han vågner om natten.

Simon er 1 år og 2 mrd. Nogle som kan komme med råd?

Min søn ville også gerne ha flaske om natten. Vi har prøvet de sidste tre nætter at gi ham lidt kamillethe i flaske og en tør ble og det har virket fint. De to første nætter vågnede Han ved to tiden men i nat var den først fem før han vågnede og der fik han slet ingenting

Anmeld

17. september 2010

aarhusmor

vi blev ved til Alexander var 2,5 år og så stoppede vi brat, uden problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.