Vild med dans

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Sisley

Ja, jeg skal se det! Skal du? Hvem vinder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Fiona78

Sisley skriver:

Ja, jeg skal se det! Skal du? Hvem vinder?

Skal jeg også

Kurt Thyboe

Anmeld

17. september 2010

Maalene

Os mig

Tror vinderen bliver Anne Kejser eller Patrick Wozniacki

Anmeld

17. september 2010

Vidunderligeunger

hvornår kommer det ??

Anmeld

17. september 2010

Svei

Nej, jeg har andet og bedre at bruge min fredag aften på...derfor jeg har valgt tv fra...

Men god aften til alle je tvseere...

Anmeld

17. september 2010

Sisley

BlyViol skriver:

hvornår kommer det ??

Det starter i aften!

Anmeld

17. september 2010

Sisley

Jeg hepper på Silas, fordi jeg kender ham, men er spændt på at se dem alle sammen!

Anmeld

17. september 2010

Siljesmor

Jeps, jeg er klar. Er alene med ungerne og har indkøbt Summerbird-flødeboller, chips og slik  Så kan manden bare nyde sin firmafest  Jeg holder med Katrine og Kristian, men kun fordi hun er min Zumba-instruktør  og så synes jeg bare hun er max lækker he he he

Anmeld

17. september 2010

Sisley

Siljesmor skriver:

Jeps, jeg er klar. Er alene med ungerne og har indkøbt Summerbird-flødeboller, chips og slik  Så kan manden bare nyde sin firmafest  Jeg holder med Katrine og Kristian, men kun fordi hun er min Zumba-instruktør  og så synes jeg bare hun er max lækker he he he

Nøj det lyder godt nok også hyggeligt! Vi krydser fingre for en god start for dem alle sammen - er spændt på at se hvem der bliver årets "Jesper Skibby"

Anmeld

17. september 2010

Siljesmor

Sisley skriver:

Nøj det lyder godt nok også hyggeligt! Vi krydser fingre for en god start for dem alle sammen - er spændt på at se hvem der bliver årets "Jesper Skibby"

He he, tror at årets Skibby blir Kurt Thyboe  Han er ellers meget sjov, men kan bare slet ikke forestille mig at han kan danse  Men man kan jo blive overrasket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.