Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg skal se det! Skal du? Hvem vinder?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sisley skriver: Ja, jeg skal se det! Skal du? Hvem vinder?
hvornår kommer det ??
Nej, jeg har andet og bedre at bruge min fredag aften på...derfor jeg har valgt tv fra...
Men god aften til alle je tvseere...
BlyViol skriver: hvornår kommer det ??
Det starter i aften!
Jeg hepper på Silas, fordi jeg kender ham, men er spændt på at se dem alle sammen!
Jeps, jeg er klar. Er alene med ungerne og har indkøbt Summerbird-flødeboller, chips og slik Så kan manden bare nyde sin firmafest Jeg holder med Katrine og Kristian, men kun fordi hun er min Zumba-instruktør og så synes jeg bare hun er max lækker he he he
Siljesmor skriver: Jeps, jeg er klar. Er alene med ungerne og har indkøbt Summerbird-flødeboller, chips og slik Så kan manden bare nyde sin firmafest Jeg holder med Katrine og Kristian, men kun fordi hun er min Zumba-instruktør og så synes jeg bare hun er max lækker he he he
Nøj det lyder godt nok også hyggeligt! Vi krydser fingre for en god start for dem alle sammen - er spændt på at se hvem der bliver årets "Jesper Skibby"
Sisley skriver: Nøj det lyder godt nok også hyggeligt! Vi krydser fingre for en god start for dem alle sammen - er spændt på at se hvem der bliver årets "Jesper Skibby"
He he, tror at årets Skibby blir Kurt Thyboe Han er ellers meget sjov, men kan bare slet ikke forestille mig at han kan danse Men man kan jo blive overrasket
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128