En lille update fra mig også :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. september 2010

BubbieBear

Blev scannet idag og alt så fint ud Min slimhinde var 1mm så det kunne ikke være bedre! Dog var der en cyste på hver æggestok, men de sagde at det ikke betød noget Så håber jeg bare at der ikke kommer flere (hvis der overhovedet kan det i samme cyklus ) De var der ihvertfald ikke sidste cyklus.

Andre der har været ude for lignende?

Fik stukket mig selv for første gang (Puregon - 100 enheder)
Og det gjorde faktisk ikke ondt

Skal have taget blodprøve tirsdag næste uge (for at se om jeg får den rette dosis) og skal scannes igen d. 25.

Så nu er jeg opgraderet til SnifferStikker!   (Skal stadig have Synarela 2 gange om dagen)

Det var bare min lille optursopdatering herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

SussieThyssen

Krydser alt hvad der krydses kan
Kærligst
Sussie

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

Det var da en god update! 1 mm! Hvor er du god!! Min var på 1,9 men det var vist stadig rigtig fint. Det sagde lægen i hvert fald!

Jeg er ikke på puregon, men på gonal-f. Aner ikke hvad forskellen er på de to. Godt du ikke synes det gjorde ondt at stikke. Det synes jeg heller ikke, men det var lidt spøjst at sidde der og stikke sig i maveflæsket

Nu følger vi for alvor ad, for d. 25. skal jeg også scannes igen! Msåke vi kommer til at have termin samme dag?? Det knne være sjovt

Jeg krydser fingre for Jer (og os), så Brædstrup hjælper to skønne ønskebørn på vej!!

Anmeld

18. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Det var da en god update! 1 mm! Hvor er du god!! Min var på 1,9 men det var vist stadig rigtig fint. Det sagde lægen i hvert fald!

Jeg er ikke på puregon, men på gonal-f. Aner ikke hvad forskellen er på de to. Godt du ikke synes det gjorde ondt at stikke. Det synes jeg heller ikke, men det var lidt spøjst at sidde der og stikke sig i maveflæsket

Nu følger vi for alvor ad, for d. 25. skal jeg også scannes igen! Msåke vi kommer til at have termin samme dag?? Det knne være sjovt

Jeg krydser fingre for Jer (og os), så Brædstrup hjælper to skønne ønskebørn på vej!!

Årh tusind tak søde! Du var da også selv hammer god! 1,9 er kanont!

Ja det var meget spøjst! Jeg stod så op da jeg synes det er nemmest at have overblik sådan. hehe.

Kunne være helt fantastisk hvis vi kunne følges så meget ad

Hvornår har du tid på lørdag? Kunne være man måske skulle holde lidt øje med dig? (håber ikke det lød for skummelt)

Krydser fingre for at de hjælper mindst 2 ønskebørn på vej

Anmeld

18. september 2010

MM1987

Dejligt med endnu en god update - og hold da op Kitty og dig følges tæt...

Det bliver dejligt at komme igang med den process hvor der sker noget. Så nu skal æggene bare vokse dig store - og så er i klar...

Håber virkelig der kommer babyboom i behandlingsgruppen snart - vi har brug for det..

Anmeld

18. september 2010

BubbieBear

Mia Maia skriver:

Dejligt med endnu en god update - og hold da op Kitty og dig følges tæt...

Det bliver dejligt at komme igang med den process hvor der sker noget. Så nu skal æggene bare vokse dig store - og så er i klar...

Håber virkelig der kommer babyboom i behandlingsgruppen snart - vi har brug for det..

Ja vi kunne ikke følges tættere

Babyboom ville være fantastisk. Så testlisten her den anden dag og der er ikke så mange positive

Anmeld

19. september 2010

ønskebørn74

BubbieBear skriver:

Blev scannet idag og alt så fint ud Min slimhinde var 1mm så det kunne ikke være bedre! Dog var der en cyste på hver æggestok, men de sagde at det ikke betød noget Så håber jeg bare at der ikke kommer flere (hvis der overhovedet kan det i samme cyklus ) De var der ihvertfald ikke sidste cyklus.

Andre der har været ude for lignende?

Fik stukket mig selv for første gang (Puregon - 100 enheder)
Og det gjorde faktisk ikke ondt

Skal have taget blodprøve tirsdag næste uge (for at se om jeg får den rette dosis) og skal scannes igen d. 25.

Så nu er jeg opgraderet til SnifferStikker!   (Skal stadig have Synarela 2 gange om dagen)

Det var bare min lille optursopdatering herfra

weeeee, bare så spændende min søde!!!

KrammerLene

Anmeld

19. september 2010

BubbieBear

ønskebarn74 skriver:

weeeee, bare så spændende min søde!!!

KrammerLene

Weeee ja det gør så smukke Lene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.