Det er da en fantastisk følelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Karina84

At mærke sin baby

Jeg er i dag 15+6 og jeg ved godt det stadig er tidligt men jeg er altså ikke i tvivl nu... Har de sidste par dage mærket nogle små puf derinde fra, og de kan også mærkes når jeg lægger hånden på maven, det er da ret vildt hva!?!?!

Bare lige et lille glædes udbrud fra en førstegangs gravid, der er totalt oppe at køre over alt der sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Sabina92

Karina84 skriver:

At mærke sin baby

Jeg er i dag 15+6 og jeg ved godt det stadig er tidligt men jeg er altså ikke i tvivl nu... Har de sidste par dage mærket nogle små puf derinde fra, og de kan også mærkes når jeg lægger hånden på maven, det er da ret vildt hva!?!?!

Bare lige et lille glædes udbrud fra en førstegangs gravid, der er totalt oppe at køre over alt der sker

Hej (:

Ville lige skrive til dig, du er en dag længere henne end mig, Jeg mærker os allerede lidt liv tror jeg. men er ikke helt sikker

Anmeld

21. september 2010

Sunflower

Karina84 skriver:

At mærke sin baby

Læste lige i et andet indlæg at du ikke havde fået nogen svar hér Nogle gange går det så stærkt at indlægget nærmest er forsvundet fra forsiden før man er færdig med at skrive det

MEN HVOR ER DET DEJLIGT FOR DIG AT DU HAR MÆRKET LIV Jeg glæder mig sådan til at blive gravid og mærke den lille

Knus fra Bomst84 som tænker at det må være den allermest famtastiske oplevelse at mærke liv

Anmeld

21. september 2010

blomst84

Hej  jeg er også første-gangs gravid og mærkede os liv tidligt, det er den bedste følelse nogensinde sys jeg  og det bliver mere og mere næsten for hver uge. Så man bliver næsten hel afhængig af at mærke baby sparke

Knus Sabrina 23+5

Anmeld

21. september 2010

Karina84

Sabina92 skriver:

Hej (:

Ville lige skrive til dig, du er en dag længere henne end mig, Jeg mærker os allerede lidt liv tror jeg. men er ikke helt sikker

Hihi tak for dit svar  Her en uges tid efter jeg skrev indlægget, er jeg slet ikke i tvivl, den seneste uge har jeg mærket flere og flere puf for hver dag, det er så fantastisk en følelse!  

Syns godt man kan mærke forskel på om det er luft i maven (

) eller baby der er vågen

Anmeld

21. september 2010

Sabina92

Karina84 skriver:

Hihi tak for dit svar  Her en uges tid efter jeg skrev indlægget, er jeg slet ikke i tvivl, den seneste uge har jeg mærket flere og flere puf for hver dag, det er så fantastisk en følelse!  

Syns godt man kan mærke forskel på om det er luft i maven (

) eller baby der er vågen

Jeps, ved jeg. Er 16+2 (:

Jeg lagde på maven lige før og der mærkede jeg to spark det er jeg ret sikker på. 

Ved du hvad der ligger inde i maven?

Anmeld

21. september 2010

Karina84

Ja jeg ved godt at en tråd nemt kan blive væk herinde, der er jo gang i den her dejlige side, hihi bliver helt flov over at jeg skrev det i den anden tråd

Men tak, ja det er virkelig helt fantastisk, og ja man bliver faktisk helt afhængig af det, men jeg tror det er med at nyde det, når først den begynder at sparke på blære, ribben osv, ved jeg ikke om det altid er lige sjovt 

Anmeld

21. september 2010

Karina84

Sabina92 skriver:

Jeps, ved jeg. Er 16+2 (:

Jeg lagde på maven lige før og der mærkede jeg to spark det er jeg ret sikker på. 

Ved du hvad der ligger inde i maven?

Uh jeg kan ikke ligge på maven, kan godt mærke den er lidt i vejen efterhånden. Men hvor er det fedt for dig

Nej, vi håber på at vi kan se det til MD, vi har ikke tænkt os at få nogen ektra scanninger, da vi lever af to S... Så vi  hvad vi kan for at det kan ses til næste scanning om under en måned

Hvad med dig?

Anmeld

21. september 2010

Sabina92

Karina84 skriver:

Uh jeg kan ikke ligge på maven, kan godt mærke den er lidt i vejen efterhånden. Men hvor er det fedt for dig

Nej, vi håber på at vi kan se det til MD, vi har ikke tænkt os at få nogen ektra scanninger, da vi lever af to S... Så vi  hvad vi kan for at det kan ses til næste scanning om under en måned

Hvad med dig?

ligger heller ikke så tit på maven, syntes det virker forkert, eller sådan ubehaligt..

Jeg har bestilt en extra scanning her på lørdag ((: Så jeg er rigtig spændt. 

- Så må vi håbe i kan se hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.