Ej hvad sker der lige for det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. september 2010

klmf

Købte Trilleposen sidste år og var simpelthen så glad for den sidste vinter. Glædede mig næsten til at få den i brug igen...

Har lige pakket den ud, for at få den vasket igen inden brug - og opdager så der ikke er huller til barnevognsselen!!! Hvordan dælen skal jeg så bruge den til vinter?? Oliver er da ude af den på et splitsekund,så det er da totalt uforsvarligt at lade den lille udbryderkonge ligge i posen uden sele...

NEJ hvor er jeg ærgerlig lige nu...

Andre der har Trille-posen? Hvad gør I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

SiLiMiMa

har godt nok ikke en trille, men en sleebee fra bilka og der skulle man selv lave hullerne - der var så syet der hvor man sku klippe - både i yderstof og dyner.

prøv og kig, om der ikke også er det i din trille

heise

Anmeld

17. september 2010

klmf

Heise skriver:

har godt nok ikke en trille, men en sleebee fra bilka og der skulle man selv lave hullerne - der var så syet der hvor man sku klippe - både i yderstof og dyner.

prøv og kig, om der ikke også er det i din trille

heise

Tak for svar

Kan godt se det i yderstoffet... Hvor latterligt det ikke bare er der fra starten. Hrmpf! Godt jeg ikke har større problemer end det kan man så sige

Anmeld

17. september 2010

SiLiMiMa

lotchen skriver:

Tak for svar

Kan godt se det i yderstoffet... Hvor latterligt det ikke bare er der fra starten. Hrmpf! Godt jeg ikke har større problemer end det kan man så sige

ja, det undrede mig også ved min! var også ret besværligt at få hul de rigtige steder og få selen igennem alle huller....

men tror de har lavet det om, ved de nye trilleposer - det står i hvert fald på en hjemmeside at der er huller i.....hm....

jo, jo, men små "problemer" kan også være irriterende

heise

Anmeld

17. september 2010

klmf

Så er den pose fandme klippet op, syet og vinterklar!

Anmeld

17. september 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Så er den pose fandme klippet op, syet og vinterklar!

Sådan tror jeg alle poserne er indrettet Har selv en Voksi og den er lavet på samme vis.

Anmeld

17. september 2010

klmf

Baagøe skriver:

Sådan tror jeg alle poserne er indrettet Har selv en Voksi og den er lavet på samme vis.

Synes bare det er ærgerligt de ikke laver dem klar fra starten - så bliver det da også pænere. Og hvis man ikke skal bruge de huller, så er det jo ikke ligefrem fordi det trækker ind på ungen

Anmeld

17. september 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Synes bare det er ærgerligt de ikke laver dem klar fra starten - så bliver det da også pænere. Og hvis man ikke skal bruge de huller, så er det jo ikke ligefrem fordi det trækker ind på ungen

Ja, der må vel være en logisk forklaring - jeg kan bare heller ikke se den

Anmeld

17. september 2010

Skouboe

lotchen skriver:

Ved Voksi er der forsyet til rigtigt mange forskellige typer seler, og jeg ville være rigtigt ked af hvis der var 10-15 forskellige huller i min voksi - så synes jeg det er smartere at man selv lige sprætter dem op man skal bruge. Det tager 5 minutter og hvis man klipper kanterne rene er det nogenlunde pænt.

Anmeld

17. september 2010

klmf

Skouboe skriver:

Ved Voksi er der forsyet til rigtigt mange forskellige typer seler, og jeg ville være rigtigt ked af hvis der var 10-15 forskellige huller i min voksi - så synes jeg det er smartere at man selv lige sprætter dem op man skal bruge. Det tager 5 minutter og hvis man klipper kanterne rene er det nogenlunde pænt.

Jeg synes bare det ville være langt pænere med en lang sprække i hver side , så kommer man også udenom at skulle stå og få hullerne til at passe

Nå, nok om den sag, nu er den lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.