Vil lige dele det her med jer =)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. september 2010

quar20

Igår havde jeg sådan en af de dage hvor jeg bare syntes maven var i vejen, jeg spilte ALT ned af den, jeg havde smerter i mit bækken, kvalmen er så småt kommet tilbage, I ved sådan en rigtig rigtig OFF DAG...!!

Så lægger jeg mig i sengen og FORSØGER at vende mig - og GUD en kamp..!! Så spørger jeg min skønne mand om han ikke lige ville massere min lænd for havde bare SÅ ondt.. SELVFØLGELIG ville han da det..!! Da han er færdig med at massere holder han om mig, og nusser min KÆMPE mave..

Så hvisker han mig i øret : SKAT JEG SYNTES DU ER HELT FANTASTISK OG DU ER OG BLIR MIN - DU ER MOR TIL TINO OG VORES KOMMENDE OG DET ER JEG TAKNEMMELIG FOR DU ER...

Begynder selvfølgelig at græde for det var bare SÅ sødt og SÅ romantisk.. =) Så kysser han mig og siger.. Du har ALDRIG været smukkere end når jeg ser dig med Tino også med din dejlige mave hvor vores anden søn ligger i..!

ARHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH TUDEFJÆS blev jeg vidst lige.. =)

Han fik da lige vendt mit humør - og NØJ hvor er jeg bare Så lykkelig for at han ser det på den måde.. =)

Nå ville bare lige dele min SKØNNE mands kommentarer som reddede mig fra at sige ØF og ØV til hele dagen..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

2babygirls

quar20 skriver:

Igår havde jeg sådan en af de dage hvor jeg bare syntes maven var i vejen, jeg spilte ALT ned af den, jeg havde smerter i mit bækken, kvalmen er så småt kommet tilbage, I ved sådan en rigtig rigtig OFF DAG...!!

Så lægger jeg mig i sengen og FORSØGER at vende mig - og GUD en kamp..!! Så spørger jeg min skønne mand om han ikke lige ville massere min lænd for havde bare SÅ ondt.. SELVFØLGELIG ville han da det..!! Da han er færdig med at massere holder han om mig, og nusser min KÆMPE mave..

Så hvisker han mig i øret : SKAT JEG SYNTES DU ER HELT FANTASTISK OG DU ER OG BLIR MIN - DU ER MOR TIL TINO OG VORES KOMMENDE OG DET ER JEG TAKNEMMELIG FOR DU ER...

Begynder selvfølgelig at græde for det var bare SÅ sødt og SÅ romantisk.. =) Så kysser han mig og siger.. Du har ALDRIG været smukkere end når jeg ser dig med Tino også med din dejlige mave hvor vores anden søn ligger i..!

Han fik da lige vendt mit humør - og NØJ hvor er jeg bare Så lykkelig for at han ser det på den måde.. =)

Nå ville bare lige dele min SKØNNE mands kommentarer som reddede mig fra at sige ØF og ØV til hele dagen..!!

Han er da bare guld værd !!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. september 2010

quar20

Tina&Martin skriver:

Han er da bare guld værd !!!!

hi hi ja det syntes jeg godt nok også.. =) Lige på sådan en rigtig skidt dag også kvikker han mig bare sådan op ved at sige de sødeste ord..

Og sikke en fin mave du har dig.. =)  Hvor langt er du henne og hvornår er din termin ?

Anmeld

17. september 2010

2babygirls

hi hi ja det syntes jeg godt nok også.. =) Lige på sådan en rigtig skidt dag også kvikker han mig bare sådan op ved at sige de sødeste ord..

Og sikke en fin mave du har dig.. =)  Hvor langt er du henne og hvornår er din termin ?

Mange tak =) er også rigtig glad for bolden

har termin d. 5 oktober... Men har aftalt med baby at kommer den d. 10.10.10 så må den vælge alt hvad den lyster i toys'r'us

Hmm sjovt den har vedhæftet mit mavebillede

Anmeld

17. september 2010

marhemor

quar20 skriver:

Åhhh de mænd.... De er nu uundværlige, og især på den slags dage du beskriver

Anmeld

17. september 2010

Smilendesussi

Det var da virkelig sødt og romantisk sagt... Man må jo smelte helt ved sådan en bemærkning. Min kæreste overrasker også når han siger sådan nogle søde ting. Det hjælper virkelig meget på ALT 

Anmeld

17. september 2010

Tanja84

Iiiihhh jamen smelter jo helt selv, bare ved at læse dit indlæg.

Sikke en dejlig mand du har. De er og bliver nu engang uundværlige... især når de kommer med de rette ord lige når man har aller mest brug for det

Anmeld

17. september 2010

quar20

Ja han er godt nok HELT speciel min dejlige mand..

Og specielt når jeg bare føler mig som skrevet EN KÆMPE.. - Så er der da ikke noget bedre end at blive bekræftet af ens skønne mand.. =)

Og præcis de er UUNDVÆRLIGE - Specielt i visse situationer.. =)

Anmeld

17. september 2010

quar20

Tina&Martin skriver:

Mange tak =) er også rigtig glad for bolden

har termin d. 5 oktober... Men har aftalt med baby at kommer den d. 10.10.10 så må den vælge alt hvad den lyster i toys'r'us

Hmm sjovt den har vedhæftet mit mavebillede

Uhhhh det kan altså blive godt dyrt med det Toys R us.. Vi har netop lige været der idag med vores søn på 19 måneder.. FOR HUNDE altså det kan blive dyrt.. =)

Ej han manglede nu noget alderssvarende legetøj som kan stimulerer ham - også må man jo betale prisen..

Anmeld

18. september 2010

2babygirls

quar20 skriver:

Uhhhh det kan altså blive godt dyrt med det Toys R us.. Vi har netop lige været der idag med vores søn på 19 måneder.. FOR HUNDE altså det kan blive dyrt.. =)

Ej han manglede nu noget alderssvarende legetøj som kan stimulerer ham - også må man jo betale prisen..

Hhi, ja legetøj må der til.. godt det snart er jul og så barnedåb bagefter.. en ren win-win for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.