Igår havde jeg sådan en af de dage hvor jeg bare syntes maven var i vejen, jeg spilte ALT ned af den, jeg havde smerter i mit bækken, kvalmen er så småt kommet tilbage, I ved sådan en rigtig rigtig OFF DAG...!!
Så lægger jeg mig i sengen og FORSØGER at vende mig - og GUD en kamp..!! Så spørger jeg min skønne mand om han ikke lige ville massere min lænd for havde bare SÅ ondt.. SELVFØLGELIG ville han da det..!! Da han er færdig med at massere holder han om mig, og nusser min KÆMPE mave..
Så hvisker han mig i øret : SKAT JEG SYNTES DU ER HELT FANTASTISK OG DU ER OG BLIR MIN - DU ER MOR TIL TINO OG VORES KOMMENDE OG DET ER JEG TAKNEMMELIG FOR DU ER...
Begynder selvfølgelig at græde for det var bare SÅ sødt og SÅ romantisk.. =) Så kysser han mig og siger.. Du har ALDRIG været smukkere end når jeg ser dig med Tino også med din dejlige mave hvor vores anden søn ligger i..!
ARHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH TUDEFJÆS blev jeg vidst lige.. =)
Han fik da lige vendt mit humør - og NØJ hvor er jeg bare Så lykkelig for at han ser det på den måde.. =)
Nå ville bare lige dele min SKØNNE mands kommentarer som reddede mig fra at sige ØF og ØV til hele dagen..!!
Anmeld