Kort update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. september 2010

otlitrom

Var til den ekstra scanning idag, for at se om livmoderslimhinden var som den skulle. Og det var den Den var nede på 1,9 (mm gætter jeg) hvor den var 6 (mm?) sidst... Den skal være mellem 0-3 hvis den skal være god... Så det var virkelig dejligt at få at vide!!

Jeg har stukket mig med Gonal-f for første gang på klinikken idag, og skal så have 112½ IE hver aften i 8 dage. Skal scannes næste gang, lørdag d. 25/9..

Bare en kort GLAD update herfra! Endelig var det som det skulle, og endelig er vi videre i den laaaaange process... Nu er baby tæt på håber vi

Beklager jeg aldrig får svaret på noget... Jeg føler mig som en ussel huskat... Men jeg læser med, og er online, også selvom jeg ikke lige er ved computeren. Så jeg prøver at få det hele med... Jeg magter bare ikke det store for tiden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

msax

kitty skriver:

Bare en kort GLAD update herfra! Endelig var det som det skulle, og endelig er vi videre i den laaaaange process... Nu er baby tæt på håber vi

Beklager jeg aldrig får svaret på noget... Jeg føler mig som en ussel huskat... Men jeg læser med, og er online, også selvom jeg ikke lige er ved computeren. Så jeg prøver at få det hele med... Jeg magter bare ikke det store for tiden!

Ihh - du har sat et smil fast på mine læber - og jeg kan lide det .

Hvor er det dejlig læsning. Og hvor er jeg glad for at vores huskat er blevet til en stikker-kat.

Du skal ikke have det dårligt over ikke at få svaret på indlæggene, sådanne perioder har vi alle, hvor vi bare læser med og holder os opdateret indtil overskudet igen er der.

SMIL fra Mette

Anmeld

17. september 2010

otlitrom

msax skriver:

Ihh - du har sat et smil fast på mine læber - og jeg kan lide det .

Hvor er det dejlig læsning. Og hvor er jeg glad for at vores huskat er blevet til en stikker-kat.

Du skal ikke have det dårligt over ikke at få svaret på indlæggene, sådanne perioder har vi alle, hvor vi bare læser med og holder os opdateret indtil overskudet igen er der.

SMIL fra Mette

Tak, Mette! Og sikken et skønt billede du har lagt ind, af dig og lille-M! Det stråler langt væk af familie-kærlighed!!

stikker-katten

Anmeld

17. september 2010

lisbethita

kitty skriver:

Var til den ekstra scanning idag, for at se om livmoderslimhinden var som den skulle. Og det var den Den var nede på 1,9 (mm gætter jeg) hvor den var 6 (mm?) sidst... Den skal være mellem 0-3 hvis den skal være god... Så det var virkelig dejligt at få at vide!!

Jeg har stukket mig med Gonal-f for første gang på klinikken idag, og skal så have 112½ IE hver aften i 8 dage. Skal scannes næste gang, lørdag d. 25/9..

dejlig update at læse!!!!

Anmeld

17. september 2010

TbCp

Yeeeahhh sådan!!!!

Rock on!

Anmeld

17. september 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Yeeeahhh sådan!!!!

Rock on!

Yeah! Jeg tror alle nitte-lodderne er brugt nu!!

Anmeld

17. september 2010

JustAnotherName

Juhuuu.... Så er "vi" igang......   - Fedt !! Hvor bliver det spændende!

Anmeld

17. september 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Juhuuu.... Så er "vi" igang......   - Fedt !! Hvor bliver det spændende!

Ja, det er "vi" Det er bår dæjli!

Anmeld

17. september 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

yeeeeeeeehhhh!!! hvor er det godt!

det er jeg bare rigtig glad for at høre, så er du stikker nu... hi hi;0)

du skal ikke undskylde, sådan er det med huskatte, de skal også have lidt ro af og til :0)

Anmeld

17. september 2010

Barbamama

Wohooooo hepper hepper hepper!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.