Pinligt pinligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Risen

Har lige modtaget et opkald fra en vuggestue/børnehave her i København som skulle hører om Catarinas arbejde hos mig i vuggestue Spir og hendes kvalifikationer..

ØHH???  Catarina? - kender jeg ikke. Har aldrig arbejdet i en vuggestue- og kender slet ikke vuggestue spir.. Mystisk.. 

Det er bare med at være ærlig i et CV for de tjekker altså.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

klmf

Ej hvor vildt Hun får nok IKKE jobbet...

Anmeld

17. september 2010

Pige2009

Klasse!  Det kan jo være de har trykket forkert Af princip skriver jeg aldrig referencer i mit CV, men skriver at de kan kontakte mig for at få numre på referencer...

Anmeld

17. september 2010

Snefnug1984

Dohh.. pinligt for hende..

Anmeld

17. september 2010

Risen

lotchen skriver:

Ej hvor vildt Hun får nok IKKE jobbet...

Haha nej! Det er godt nok pinligt for hende. Hende damen sagde "nå der vist noget jeg skal have snakket med hende om"..

Anmeld

17. september 2010

klmf

Risen skriver:

Haha nej! Det er godt nok pinligt for hende. Hende damen sagde "nå der vist noget jeg skal have snakket med hende om"..

Oooooh, hun har da lige et forklaringsproblem. Hvor er det bare latterligt at lyve sådan

Anmeld

17. september 2010

Lone Jakobsen

mon ikke hun har skrevet forkert

Anmeld

17. september 2010

Risen

nutche skriver:

mon ikke hun har skrevet forkert

Ja tænkte jeg også over, men mit nummer minder på ingen måder om et fastnet nummer. Mit er mobil og hun ringede til "vuggestuen" troede hun..

Anmeld

17. september 2010

Lone Jakobsen

Risen skriver:

Ja tænkte jeg også over, men mit nummer minder på ingen måder om et fastnet nummer. Mit er mobil og hun ringede til "vuggestuen" troede hun..

he he, hvis hun troede at hun ringede til en fastnet men ringede til et mobil nr, er det så ikke hende der burde vide bedre

her i byen har fx. sfo også et mobil nr man kan ringe til.

Anmeld

17. september 2010

Risen

nutche skriver:

he he, hvis hun troede at hun ringede til en fastnet men ringede til et mobil nr, er det så ikke hende der burde vide bedre

her i byen har fx. sfo også et mobil nr man kan ringe til.

Jo måske Lad os håbe det bare var en fejl..  hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.