firm living sengetøj - vaskes på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. september 2010

thildemus

Hej,

Er der nogen der har firm living sengetøj der kan fortælle mig om det kan vaskes på 60 grader? Kan ikke finde vaskeanvisning noget sted på nettet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

dorthemus

Jeg kan ikke forestille mig andet end at det kan man (selvfølgelig)....ellers dræber man jo ikke husstøvmider eller får små og store uheld vasket rent

Anmeld

17. september 2010

thildemus

dorthemus skriver:

Jeg kan ikke forestille mig andet end at det kan man (selvfølgelig)....ellers dræber man jo ikke husstøvmider eller får små og store uheld vasket rent

Spørger bare fordi det meste "designer" sengetøj jeg finder kun kan vaskes på 40 grader (nogle endda kun 30). Eksempelvis katvig, småfolk osv. Har kun fundet gaia & ko, hvor der specifikt står 60 grader.

Anmeld

17. september 2010

dorthemus

thildemus skriver:

Spørger bare fordi det meste "designer" sengetøj jeg finder kun kan vaskes på 40 grader (nogle endda kun 30). Eksempelvis katvig, småfolk osv. Har kun fundet gaia & ko, hvor der specifikt står 60 grader.

Hold da op, ja så kan jeg da godt forstå st du spørger...men jeg ville aldrig købe sengetøj der ikke kunne vaskes ved andet end 60 grader. Kun 30 grader lyder helt tosset i mine ører

Tror måske, at de bare helgarderer sig og skriver 40 grader

Anmeld

17. september 2010

thildemus

dorthemus skriver:

Hold da op, ja så kan jeg da godt forstå st du spørger...men jeg ville aldrig købe sengetøj der ikke kunne vaskes ved andet end 60 grader. Kun 30 grader lyder helt tosset i mine ører

Tror måske, at de bare helgarderer sig og skriver 40 grader

Ja det virker lidt fjollet Men du kan sagtens have ret i at det nok bare er en helgardering. Men har bare gjort op med mig selv, at hvis jeg bruger så mange penge på sengetøj, vil jeg gerne garanteres, at det overlever nogle uheld

Anmeld

17. september 2010

dorthemus

thildemus skriver:

Ja det virker lidt fjollet Men du kan sagtens have ret i at det nok bare er en helgardering. Men har bare gjort op med mig selv, at hvis jeg bruger så mange penge på sengetøj, vil jeg gerne garanteres, at det overlever nogle uheld

Det forstår jeg godt

Anmeld

17. september 2010

Pikku Myy

Hejsa

Vi har nogle puder fra Ferm Living. Er det det mærke du mener eller findes der et "firm"?

Betrækket til vores puder kan vaskes ved 60 grader, og jeg kan næsten ikke forestille mig at de har sat graderne ned til sengetøjet...

Håber ikke det viser sig at jeg tager fejl :-)

Anmeld

18. september 2010

thildemus

pokulati skriver:

Hejsa

Vi har nogle puder fra Ferm Living. Er det det mærke du mener eller findes der et "firm"?

Betrækket til vores puder kan vaskes ved 60 grader, og jeg kan næsten ikke forestille mig at de har sat graderne ned til sengetøjet...

Håber ikke det viser sig at jeg tager fejl :-)

Perfekt Tak for hjælpen Det var naturligvis FERM living og ikke FIRM living

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.