Min datter er 6 mdr om 5 dage. Hun kan rulle fra ryg til mave, og har enkelte gange rullet fra mave til ryg. Hun rejser sig højt i armene når hun ligger på maven. Hun ligger og leger på maven. Hun kan sidde men med støtte for ellers tilter hun til en af siderne. Hun sidder klodset op i højstol. Hun kan også stå ret længe på sine ben selvfølgelig når hun bliver støttet. Hun har ikke lagt an til at kravle endnu.
Min datter gad heller ikke i en periode ligge på maven, så jeg lagde ammepuden under hendes bryst, så hun fik støtte, også lå hun og legede med noget legetøj der. Det var en god hjælp. Nu ruller hun konsekvent om på maven.
Hun ligger meget på sit legetæppe på gulvet, og har der mulighed for at rulle eller vende sig efter legetøj eller hvad hun nu vil. Vi har ingen kravlegård, så jeg bruger meget gulvet, eller vores seng. Det var også et hit at trille på vores seng, og hun gad godt ligge på maven der (måske fordi der er lidt blødt)
Jeg synes også det er ved at være svært at stimulere hende. Hvad laver man med en 6 mdr baby??????
Anmeld