Ej puha hvor forfærdeligt... Se lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. september 2010

sandratobias

Malou Stella Navarana Rasmussen og hendes familie måtte flygte i al hast da en voldsom brand natten til tirsdag raserede deres hjem i Øster Snede mellem Vejle og Horsens.

- Vi havde lavet optagelser om eftermiddagen og aftenen til en udsendelse af 4-stjerners middag, som sendes på Kanal 5. En del af optagelserne var foregået i garagen, og senere på aftenen, da TV-holdet var taget af sted, bankede en mand på vores dør og fortalte, at der var ild i garagen, fortæller Malou Stella til Vejle Amts Folkeblad.

Manden viste sig at være naboen, og der var ild i en papkasse, som stod inde i garagen. Han slukkede sammen med Malou Stellas mor ilden.

Men senere var der igen brand, og denne gang fik ilden ordentligt fat og Malou Stella måtte flygte fra det brændende hus med sin søn, treårige Tino, og sin mor og søster.

- Enten har de ikke fået slukket den helt eller også har der været en forbi og sætte ild på igen. Det er meget ubehageligt at tænke på, at nogen måske har gjort det med vilje.

Villaen var overtændt da brandvæsnet nåede frem.

- Vi modtog alarmopkaldet et par minutter over 4, men villaen var totalt overtændt, da vi kom frem.Vi var af sted med 12 mand og en tankvogn fra Vejle Brandvæsen, men der var ikke meget at stille op. Vi var der til omkring klokken 8, hvorefter de fleste blev sendt hjem, mens tre blev tilbage som brandvagter, siger indsatsleder Henning Damsgaard fra brandvæsnet i Hedensted.

Brandårsagen er endnu ukendt.

- Vi kender ikke årsagen, og den skal politiet nu forsøge at finde frem til.

Malou Stella og familien fik i første omgang husly hos naboen.

- Lige nu venter vi på, hvad forsikringen siger om, hvor vi nu skal bo, siger hun til Vejle Amts Folkeblad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Lone Jakobsen

puha det lyder ikke rart.

jeg kender ikke hende du skriver om. men jeg kender meget til kvarteret derude.

Anmeld

17. september 2010

sandratobias

Oka... Men det er i hvert fald en fra de unge mødre..

Men det er jo mega forfærdeligt...

Anmeld

17. september 2010

wamse

Mon ikke det var fordi de ikke fik det slukket ordentligt, at det så brød ud igen Det er da absolut ikke en sjov oplevelse for dem.

Anmeld

17. september 2010

sandratobias

Tja måske.. Det var nu oz det jeg tænkte...

Anmeld

17. september 2010

Sabina92

sandratobias skriver:

Tja måske.. Det var nu oz det jeg tænkte...

Ja det kan det godt tyde på men man ved aldrig eftersom hendes mor os blev overfaldt helt uden grund /;

Anmeld

17. september 2010

Mira0911

Skræmmende... Er der ikke et link?

Anmeld

17. september 2010

SiLiMiMa

altså når man ser og hører hende, kan man jo godt komme i tvivl, om hun ville være i stand til at slukke en brand........

men når det så er sagt, så fortjener ingen da alt det.

synd - især for moren og tino!

heise

Anmeld

17. september 2010

sandratobias

Sabina92 skriver:

Ja det kan det godt tyde på men man ved aldrig eftersom hendes mor os blev overfaldt helt uden grund /;

Ja det tænkte jeg oz... Der må da være nogen der vil ha ram på dem måske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.